Monday, July 22, 2013

Berhati-hati jalan raya jurutera bidan terjun ...

Berhati-hati jalan raya jurutera bidan terjun ...

Brownies masa ini berlalu hujung minggu lepas .. maka kita dalam perjalanan da pulang ke kampung di Pulau Pinang .. nk kita hantaq bapa viva Kete isteri saya di Pulau Pinang .. ari jumaat kita bergerak peredaran masa duduk .. lulus isteri saya OPI kt amik ia terus bergerak ke Pulau Pinang .. sblum anda membeli makanan berbuka persinggahan pertama di MCD .. Jah terbuka kelas bersama MKN MCD MCD kihkih kt kt ... membeli Petronas lalu tanpa sg besi tu ..
/> kelas
sini kt kawasan untuk sedikit saya lah .. kt lorong kecemasan dilanjutkan tu tu

membeli lulus tiba-tiba kita berjalan .. isteri saya bercakap "Awat bang're tidak sejuk akon panasss CGT nia nia .." . Saya sudah menjawab "panas ini Ha'ah akon" pastu mari kt kt jalan kawasan terowong Smart anda kuaq lampu terlalu panas ... kami monyet lg menengah jalan.pasang BENTI lampu kecemasan terus untuk memeriksa enjin
/> .. Saya tahu di mana saya Trus pada Kete nie.bini mintak memanggil kakaknya .. tunggu ada sahaja sehingga enjin dari india pastu tgk saya melihat dalam kabel menghidupkan enjin, ia NGN bateri lompat .. dia bertanya puncak .. Saya terlepas enjin panas .. ia terus bg Kesimpulan pastu kipas rosak .. please nk tukaq peminat dia boleh bercakap .. Saya tidak mahu tp .. kakak dalam undang-undang memberitahu saya menunggu sehingga saya benar-benar pertama mekanikal Baik SBB CFF beliau dipaparkan dalam bateri enjin tidak begitu ikhlas mcm nk please ja .... ok ia pastu blah ...

Tidak lama selepas tu tidak lain india lg enjin hanya datang .. sila benti nk tgk monyet dilihat dalam enjin, Jap .. Saya wenty dia ikhlas nk tolong rupa2nya mengisar belakang dia bercakap mee ... GAK GAK .. kipas radiator rosak tidak bo coq .. Saya memandu permulaan enjin memeriksa nk tgk .. pastu dia bercakap "perlu dipertimbangkan dalam takungan air leh're penyimpanan tidak bernafas .. nk anda tidak mempunyai tiub sedutan kecil." sekali ia mempunyai GAK ​​SBB nk tukaq peminat beliau mengenai kipas rosak .. kita tidak mahu GAK GAK SBB nk tukaq kakak mengharapkan periksa .. blah ... ia pastu
/> abang dan kakak kolar dan rakan-rakan sehingga kita mencari masa memeriksa ur paip kecil sendiri dilihat dalam tangki simpanan Kete kami, anda kt depan ... yang berkata beliau tidak mempunyai seorang lelaki anda rupa2nya india .. anda anda mengeluarkan paip dan membuang masa saya .. jahatkan Kete pm bermula. . pergi radiator Buh dilihat di dalam air kita yang kita telah kembali Umah menyediakan pertama bukan jd .. GAK masa benti kembali kg.dua mengisi bengkel ayaq.esoknya pastu hantaq pastu bengkel mengenai kipas ini juga, tetapi tidak pecah radiator sejuk bocoq
/> entry ini bukan tentang p erkauman citer nk nk monyet hanya ingat jika ia rosak kt Sungai rantau Kete besi jika ada nk India menyediakan bantuan mekanikal. hati2 anda boleh aritu dah .... kita tidak menerima nasib .. Klau tidak menawarkan tukaq dia.alhamdullilah pastu kipas terlalu panas walaupun bergerak kembali ... Naya saya kan .. ini bukan membaca diagnostik dorang mekanik berkelayakan .. RIP saya .. fikir wang sahaja ... kesimpulan yang bukan mekanik yang membantu anda berlumba nk DTG hati2 apa-apa .. ok .. sama2 ingat
/> oren kumbang

No comments:

Post a Comment