Tuesday, July 16, 2013

Menteri bual itu!

Menteri bual itu!

class = "Apple-style-span" berbohong dan tahap sudah sangat agaklah .....

Posted: selasa, 16 julai, 2013 17:35 EST: 24:00
Surendran mahu Ahmad Shabery yang dirujuk kepada Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen
/>
Oleh YUEN MEIKENG
KUALA LUMPUR: Padang Serai MP N Surendran mahu Komunikasi dan Multimedia, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek dirujuk kepada Jawatankuasa Hak dan Keistimewaan Parlimen.
Shabery Surendran didakwa mengelirukan Dewan Rakyat apabila beliau telah berkata bahawa RIM tidak terdedah kepada mana-mana pihak.
" Speaker mendapatkan pendapat Kementerian sebelum mengambil keputusan sebelum hari Isnin, "kata Surendran kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini.
Naib Presiden PKR itu merujuk kepada jawapan bertulis Shabery 9 Julai, di mana beliau menyatakan bahawa maklumat yang dibentangkan oleh RTM (Radio Televisyen Ma laysia) adalah berdasarkan baru dan enggan untuk mana-mana pihak.
Beliau menambah bahawa buat kali pertama dalam sejarah pilihan raya di Malaysia, parti-parti politik mempunyai akses kepada media untuk menjelaskan jelas mereka oleh pegawai saluran media kerajaan.
" Keputusan ini adalah berdasarkan cadangan yang dibuat oleh Jawatankuasa Pilihan Parlimen mengenai Pembaharuan Pilihan Raya, "katanya dalam jawapan
Dalam PRU-13, pengumumman yang dibuat bahawa pembangkang akan mempunyai slot 10 minit di televisyen untuk menerangkan platform mereka
langkah dikutuk oleh pembangkang, termasuk Setiausaha Agung Lim Guan Eng berkata, tawaran itu adalah 10 minit adalah sama untuk merawat PR sebagai "peminta sedekah."
MOUNTDWELLER

No comments:

Post a Comment