Tuesday, July 16, 2013

Tiada Takut Dosa Siapa?

Tiada Takut Dosa Siapa?

class = "Apple-style-span" Dikhianati berdosakah tidak percaya orang?
/> Kamaruddin Baria Ini bukan EC ker
/> Kamaruddin Baria yang terlibat, walaupun ia tidak, sila nafikan
/>

Presiden Suruhanjaya menafikan tahu pembekal dakwat kekal
/>
OLEH Riza Awang Chik
Julai 16, 2013
Gaya
Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof menafikan dakwaan pembekal dakwat kekal Mohd Salleh Md Ali adalah yang sempit daripada ahli pautan bertanggungjawab parlimen, Rafizi Ramli. style = "margin-bottom: 10.5px; margin-left: 0px; margin-right: 0px; margin-top: 0px; "> Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) telah berkata pembelian dakwat kekal dikendalikan oleh Setiausaha SPR Datuk Kamaruddin Baria, bukan dia atau timbalannya. style = "margin-bottom: 10.5px; margin-left: 0px; margin-right: 0px: margin-top: 0px; "> " Saya tidak tahu mengapa fitnah seperti itu Mengapa menuduh bulan puasa seperti ini, dia tidak takut berdosa Mengapa saya dianggap dan Datuk Wan Ahmad (Wan Omar)
" Setakat yang saya tahu pembelian berjalan dengan lancar dan kelulusan daripada Kementerian Kewangan.
"yang lebih baik untuk diberikan kepada Kamarudin kes kerana kita tida k mengganggu sekretariat," kata gaya , petang ini.
= Rafizi hari ini melancarkan identiti pembekal dakwat kekal dalam Dewan Rakyat, yang menyatakan individu itu adalah ketua tertinggi kawan rapat daripada SPR.
Beliau berkata kontrak Mohd Salleh, pemegang kad pengenalan Singapura, memandangkan rundingan terus
gaya
Mohd Salleh mempunyai tiga syarikat-syarikat yang mendapat banyak kontrak kerajaan melalui rundingan terus, termasuk bersepadu Challenger Malaysia Sdn Bhd, yang akan menyediakan dakwat Pilihan Raya Umum 13
Gaya
pertikaian kontroversi dakwat kekal pada PRU13 dikeluarkan dengan mudah kerana ini dengan hanya membasuh dan menjadikan ia sebagai salah satu daripada sebab-sebab penipuan pilihan raya dari parti pembangkang yang MOUNTDWELLER

No comments:

Post a Comment