Thursday, July 18, 2013

Cuci mata jer ....

Cuci mata jer ....

Pa ... jangan panik. Saya hanya melihat terbayang2 jer jer ... jika ngan baju dalam pilihan raya mesti Cantikan .... hahaha. Ini adalah apabila saya bercakap tentang ngan lelaki saya handbeg ini tidak berhak untuk lempang kiri. Saya hanya berkata "Pa tangan" .... Saya berkata, ia telah dijawab oleh jer tangan: "Saya tidak mahu ngada2" class = "separator" style = "clear: Lingo: text-align: center;">
warna nyer Cantik dia ..... Jadi, jika ia adalah tali nice bahu dilampirkan .... barangan pengguna banyak dalam handbeg tu kat ... u telefon bimbit juga saya boleh menyimpan. Satu kotak tisu dipenuhi ... Kerengga2 hutang 10 bulan ia tidak boleh? Terima kasih beg membeli meninggal dunia ..... hahahah
Ok kita beramai2 menutup mata anda dan bayangkan anda memakai ... berjabat dengan saudara-mara pertengahan. Betapa bertuahnya anda ... kerana beg ketika keinginan untuk berada di sana tahun ini ... walaupun tidak dihidupkan lagi pakaian yang berbaju alamari ... tetapi beg itu perlu diganti dengan yang baru, kerana ia sangat2 ​​penting untuk memastikan membentuk alat dan beg tangan .... lelaki hahaha mati menghasut bulan puasa.
Dior spesies grandvile
Ok ia dicadangkan jer! Kamu tidak mahu membeli bersedia .... ngada2 riak dengan saya. Saya tidak boleh terima, ia adalah ok!
ayam resipi cili kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
Wow menjadi chef untuk resipi seperti .... Beliau adalah permintaan
bahan2
ayam
Cili Kering
bawang kecil
kicap dan sedikit air
garam dan gula
Cara2
ayam goreng dengan kunyit goreng masak separauh jer tetapi ya. Kacau cili dan bawang goreng sehingga masak. Jika kita mahu lebih banyak sos cilinya adalah ya. Cara entries'm cili agak kering sedikit air dan soya ... Input ayam. Letakkan garam dan gula dan biarkan ayam masak boleh dikeluarkan dengan betul.
El ly In Wonderland

No comments:

Post a Comment