Monday, July 22, 2013

Pemerintah Arab seolah-olah syaitan benih Morsi

Pemerintah Arab seolah-olah syaitan benih Morsi

= "Apple-gaya-jenis-span" = "warna Adakah mereka ingat syurga selamat dan menungkat apabila anda berada di bawah ketiak dan Yahudi Amerika
Mereka gagal untuk mengambil pengajaran daripada kejatuhan Shah Iran di Timur Tengah dan Asia Marcos?
Mereka sedar kuasa rakyat dan menggunakan kuasa kerajaan untuk menggugurkan negara-negara lain, tetapi apa yang menjamin mereka selamat dalam tangan orang-orang sendiri
= "" style = "jelas: Lingo: text-align: left"> Adakah mereka ingat bahawa mereka yang boleh menghalang orang sehingga bila?
Saya ingin mereka juga akan tenggelam di tangan rakyat sendiri akhirnya
class =" Apple-style-span "laporan di bawah Biaqpi la Blog "séparateur" class = style = teks "clear: both; align: left; "> Saya tidak faham laporan Bahasa Arab dan juga menyalahi undang-undang perkataan Arab di bawah -

pegawai Kementerian Arab mengakui ke MESIR NEGARA PERANCANGAN
/> " gaya Apple gaya- p "=" font-family: Arial, Helvetica, sans-serif "> A kanan Kementerian Dalam Negeri Saudi Abdullah bin bin Wahf Masfar El Qohtoni meletak jawatan sebagai protes terhadap kerajaan Arab bahawa dia dianggap sebagai" perjuangan menentang Mesir dengan bantuan Emiriyah Arab Bersatu. "
/> class =

Beliau mengumumkan melalui "Twitter": "J ' mengumumkan peletakan jawatan saya dari Kementerian Dalam Negeri berkata, selepas mereka memanipulasi undang-undang Tuhan dan terhadap Islam. Mudah-mudahan apa yang saya lakukan ikhlas kerana Allah.

memberi keterangan dalam nama Allah bahawa saya tidak bersalah apa yang dilakukan oleh Kementerian Dalam Negeri (Saudi) bekerjasama dengan Kementerian UAE m enterbalikkan pemerintahan b di Mesir dengan kewangan dan media sokongan ..

Saya bersumpah dengan Tuhan yang mempunyai Arasy yang Maha Besar, ini adalah apa yang berlaku di Mesir merupakan kerjasama antara Amerika Syarikat, United Arab Bersatu dan Arab Saudi untuk mengelakkan mengulangi revolusi seperti Mesir. "

No comments:

Post a Comment