Wednesday, July 17, 2013

Yang paling mahal pasukan Real Madrid - Forbes

Yang paling mahal pasukan Real Madrid - Forbes

class = "Apple-style-span" Real Madrid di bahagian atas Forbes style="text-align: 19px;">
/>
New York: Real Madrid membawa ketiga-tiga kelab bola sepak Eropah, yang telah mendahului senarai 50 pasukan sukan yang paling berharga di dunia mengikut senarai Forbes yang dikeluarkan Selasa. Gaya ="

style = "text-rendering: optimizeLegibility," Eropah juara sembilan kali bernilai AS $ 3.3 bilion (RM10.4 bilion euro), terhadap AS $ 1880000000 tahun lepas, terutamanya disebabkan oleh hasil yang lebih tinggi daripada urusniaga deng an Adidas dan Emirates Airlines, Forbes berkata dalam satu kenyataan.
gaya
class = "Apple-style-span" style = Manchester United dalam kedua
/>
style =" text-rendering:
optimizeLegibility; "Manchester United bernilai 3.17 bilion dolar Amerika Syarikat (RM9.97 bilion) tempat-tempat pertuk aran dengan Real di tempat kedua, manakala Sepanyol bola sepak juara Barcelona ($ 2600000000), sehingga lima jawatan bagi ketiga sebaliknya.
Club
Selain tiga pasukan bola sepak, senarai produk kelab sukan yang paling berharga Forbes dikuasai di bawah naungan Liga Bola Sepak Kebangsaan (NFL)
style =. "teks terjemahan: optimizeLegibility;" style =
pasukan Major League Baseball (MLB ), New York Yankees adalah bernilai $ 2.3 bilion, turun satu mata di kedudukan keempat, diikuti oleh pasukan NFL, Cowboys Dallas ($ 2.1 bilion) dan New England Patriots ($ 1600000000), menduduki tempat kelima dan keenam masing-masing style = "text-rendering: style =" text-rendering: optimizelegibility; "optimizelegibility;"
/> menyelesaikan 10 teratas. senarai adalah pasukan MLB, Los Angeles Dodgers ($ 1600000000) di tempat ketujuh, dii kuti oleh Washington Redskins pasukan NFL dan New York Giants dan kelab bola sepak yang berpangkalan di London, Arsenal (1.3 bilion dolar AS) -. REUTERS

No comments:

Post a Comment