Thursday, July 18, 2013

300 kanak-kanak kurang upaya menyertai Peace Run

300 kanak-kanak kurang upaya menyertai Peace Run

NEW Photo
/> sempadan class = "tr-caption" kanak-kanak tarian yang menarik dalam talian Gangnam Style sini baru-baru-baru ini. | Foto: BM.
TERTENTU pemenang gambar kenang-kenangan bersama-sama Zairil Khir Johari (berdiri, kanan), bersama-sama dengan Peace Run 24 baru-baru ini.
PEACE ... Lebih daripada 300 anak-anak orang-orang Kurang Upaya (OKU) daripada 2500 peserta Peace Run 24 yang dianjurkan bersama oleh SCI Malayais dan Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) ke taman perbandaran berhampiran George Town baru-baru ini.

Ahli Parlimen Hill, Zairil Khir Johari berkata, ia kelihatan bahawa kanak-kanak dengan keperluan khas juga prihatin dengan isu-isu kesihatan dan keselamatan global.

"Ini adalah sa lah satu platform yang terbaik untuk rangkaian dan membiasakan masyarakat dan makhluk khas yang bermain bersama-sama, bekerja bersama-sama dan membuat pelbagai aktiviti yang bermakna," katanya .
/> pengarah organisasi, A. Athimulan dan Mohamed Akbar Mustapha (pengarah rekreasi, pelancongan dan Majlis Perhubungan Luar Negeri) turut hadir pada majlis itu.
/> pemeriksaan kesihatan percuma, cabutan bertuah dan persembahan Gangnam gaya oleh kanak-kanak kurang upaya program menarik melalui permainan perlumbaan.

No comments:

Post a Comment