Wednesday, July 17, 2013

Rasmi, ia mungkin sandwic terbaik saya Had

Rasmi, ia mungkin sandwic terbaik saya Had

Verdana, anda akan mendapat sangat sinis apabila anda melihat iklan seperti di bawah. Saya fikir Deli Dave melakukan perkara-perkara yang indah dengan makanan yang mudah. Saya rasa anak bapa pasukan Dave dibuka sebagai tempat untuk makan lebih mewah 1U. Its cukup baik.
Verdana, />
gaya = Saya melihat banner ini untuk beberapa bulan sekarang. Serius?
Verdana, />
gaya =
Verdana, />
Pada bahagian bawah perut babi dan panggang, tetapi sayur-sayuran yang perasa dan disertakan membuat sandwic yang bersinar. Saya tidak bergurau, sekali saya, saya segera mengarahkan Fleet a.
Verdana, />
Adakah sans-serif ">
gaya = Shan 't menggambarkan rasa juga, pergi dan cuba sendiri ... anyway ia pergi dengan baik dengan secawan baik Americano.
/>



No comments:

Post a Comment