Wednesday, July 17, 2013

Besut: kaki Polis wanita sampingan ini!

Besut: kaki Polis wanita sampingan ini!

class = "Apple-style-span" PRK macam perkara .......
blue; class="Apple-style-span" font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;"> sejarah pemimpin UMNO mempunyai hak untuk tanah perlu belum berakhir lagi

General kehilangan kaki kanannya memukul kereta polis
class = "Apple-style-span" /> 17 julai 2013
/>
Gaya Kuala Besut - Seorang pegawai polis trafik yang bertugas untuk pilihan raya Perhimpunan di negeri pilihan (Dun) Kuala Besut patah kaki kanannya selepas motosikal kuasa tinggi ditungganginya dilanggar oleh sebuah kereta di hadapan rapuh Alor Sekolah Kebangsaan di sini.
>
style = "span-font-family: Arial, Helvetica, sans-serif">
Kejadian itu berlaku kira-kira 4:40 petang, Inspektor Farid Hasni Mamat, 33, ibu pejabat Polis Daerah Tengah telah jatuh kira-kira 10 meter berhampiran dinding sekolah kerana Kesan kemalangan
/>
class =
Ketika kejadian mangsa serta kakitangan pentadbiran Pahang trafik kuota kerusi ASP Zainalabidin Othman, 48, rondaan kawasan berhampiran sekolah.
class = /> /> Apple- gaya span "" style = "span-font-family: Arial, Hel vetica, sans-serif"> Menurut Zainalabidin selepas selesai pemeriksaan sekolah, mereka berdua menuju ke Sekolah Kebangsaan Kampung Baru apabila kereta memecut ke arah yang bertentangan dari kenderaan lain.
class = />
Beliau adalah kira-kira 50 meter di hadapan mangsa berjaya mengelakkan kereta Proton Saga yang dipandu oleh seorang lelaki berusia 19 tahun, tetapi dia tidak boleh berbuat demikian.
= "Apple-=" font-family: Arial, Helvetica, sans-serif ">
class = "style Apple />
Zainalabidin berkata, selepas merogol mangsa yang hilang kawalan Penyalahgunaan kereta dinding kandang sekolah runtuh
class = /> /> kelas =" "style =" Apple gaya hidup font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; »>" Melihat kejadian itu saya menghampiri mangsa patah kaki dan melihat mangsa dan ditemui berhampiran dinding runtuh, "katanya pada pertemuan di Hospital Besut di sini.
/ kelas> = "Apple-style-span"
sembilan berkata, mereka telah bertemu Sabtu lalu dan telah ditugaskan untuk membantu pergerakan yang lancar semasa perhimpunan CRM Kuala Besut.
= "font-family: Arial, Helvetica, sans-serif">
class = "style = gaya Apple "Apple-style-span"> Mengimbas kembali apabila dia mendekati mangsa, berkata dia mendengar rintihan daripada Zainalabidin mangsa" Apakah dosa saya? Mengapa dia memukul saya? "
gaya kelas =" d'Apple-style-span "= "font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;">
mangsa derivatif Kuala Ibai, Terengganu, Besut telah dibawa ke hospital oleh ambulans sebelum dipindahkan ke Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ), Kuala Terengganu untuk pemprosesan selanjutnya.
= "font-family: Ar ial, Helvetica, sans-serif">
class = "style = gaya Apple "Apple-style-span"> kini dalam keadaan stabil.
= "font-family: Arial, Helvetica, sans-serif">
class = "style = gaya Apple "Apple-style-span">
Sementara itu, Pengerusi Jabatan Ketenteraman Awam dan Trafik Negeri Penguasa Alias ​​Hashim, ketika dihubungi, mengesahkan kejadian itu.
style="font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;">
Apple gaya- span "" style = "span-font-family: Arial, Helvetica, sans-serif"> Beliau berkata, suspek yang mengalami kecederaan ringan ditahan untuk siasatan. - SH
MOUNTDWELLER

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home