Saturday, July 20, 2013

Latitude PM - MSO

Latitude PM - MSO

class = "Apple-style-span" Saya juga mempunyai pandangan yang sama dengan MSO
/> Terdapat pai shirt

Mengapa Wan Ahmad Drag Rafizi TIDAK Mahkamah?

perjanjian EC pendapat Naib Presiden Wan Ahmad Wan Omar berkenaan dengan apa-apa pernyataan yang didakwa Rafizi Ramli Mohamad Salleh tahu dengan beberapa pemimpin tert inggi SPR mengatakan bahawa orang-orang yang berjaya dalam mendapatkan bekalan tander dakwat kekal dalam pilihanraya umum yang lepas membayangkan Wan Ahmad tidak mahu mengheret ahli mahkamah.

Mengulas mengenai kenyataan yang dibuat di Parlimen Selasa Rafizi Wan Ahmad hanya menyatakan Rafizi kesal dengan kenyataan fitnah dan enggan mendengar Rafizi fikir memfitnah.
/> sikap Wan Ahmad adalah orang ramai mengecewakan dijangka kemudian kes dibawa ke mahkamah. Sebelum ini Wan Ahmad Aziz Yusuf dikira atau tidak hak untuk membuat Rafizi di mahkamah kerana beliau telah membuat dakwaan di lobi. Mana-mana pernyataan yang dibuat di dalam Dewan yang dikemukakan imunniti dewan untuk ahli parlimen.
/> Bagaimkana malah membenarkan Aziz dan Wan Ahmad mengambil tindakan terhadapnya, membuat kenyataan di luar bilik Rafizi kurang daripada tiga jam selepas permintaan itu dibuat oleh Yang Dipertua untuk berbuat demikian untuk menyediakan peluang untuk Joseph Wan Ahmad dan Aziz.

Aziz Wan Ahmad atau berani Rafizi ke mahkamah, supaya mahkamah melondehkan sesuatu yang masih belum dapat dilihat? Persepsi akan timbul jika kedua-dua Rafizi berlarut, peluang sebenar dan Aziz Ahmad Wan Mohamad Salleh rapat mengenal pasti?
[wm.kl.6: 07/20/13 21 : 00]
gaya =" clear: Lingo: colour: # 434343; font-family: Arial, Helvetica, Tahoma, FreeSans, sans-serif; font-size: 13px; ">
= "color = gaya" post-footer "
MOUNTDWELLER

No comments:

Post a Comment