Friday, July 19, 2013

Kejadian Gila sukar untuk menerima platform yang sama!

Kejadian Gila sukar untuk menerima platform yang sama!

= "Apple-gaya-jenis-span" = "warna Bayangkan bagaimana hukuman kanak-kanak ini sebelum kematiannya ....
/>
style =
kematian kanak-kanak selepas 3 tahun SEBALIK lagi lima jam di dalam kereta / b>
/>
" Apple gaya -span "=" font-family: Arial, Helvetica, sans-serif "> Petaling Jaya, 19 Julai - A tiga tahun gadis lama meninggal dunia akibat lemas selepas ibunya meninggalkan selama lebih lima jam di dala m kereta tempat letak kereta sebuah sekolah di Subang Jaya, di sini hari ini.
/> Nawal Iris Samsudin, yang tertidur di tempat duduk belakang kereta itu, ditemui oleh i tidak Bunya Zatusy Hazwa Abdul Rahim, 32, dengan warna biru sebelum dibawa ke klinik berhampiran dan disahkan mati.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya ACP Yahaya Ramli berkata bahawa kanak-kanak mempunyai ditinggalkan di dalam kereta dengan tingkap tertutup dan enjin dimatikan selama 11 jam sebelum ibunya kembali ke kereta pada 17:30.

ibu kepada kanak-kanak yang guru terlupa seorang budak yang sepatutnya dihantar ke pusat kesihatan kanak-kanak sebelum ia di sekolah, katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Beliau berkata, sebelum ke sekolah, dia menghantar saudaranya kepada Sultan Abdul Aziz Shah, Subang.

"Apabila misi ibu pergi ke kereta di 17:30 dan terkejut melihat Blue Iris Nawal muka, bibir beliau adalah pucat dan muntah dan kesan najis kanak-kanak di dalam kereta, "katanya.
/> Yahaya berkata, menyedari keadaan itu tidak bergerak, wanita itu segera dibawa ke sebuah klinik swasta berhampiran USJ4, Subang Jaya, di sini, dan doktor mengesahkan bahawa kanak-kanak itu telah mati.

Beliau berkata, laporan bedah siasat yang diperolehi oleh Hospital Serdang yang hari ini mengesahkan bahawa kanak-kanak yang meninggal dunia akibat strok haba.

Sementara itu, Bernama kajian mendapati bilik mayat Hospital Serdang menyelubungi suasana sedih apabila lebih daripada 30 orang ahli keluarga menunggu untuk disoal pakar bedah semasa kanak-kanak itu selesai.

Ibu kanak-kanak, yang menangis dan keluarganya enggan menjadi wartawan ditemubual. Polis mengesahkan kanak-kanak itu masih dikebumikan selepas solat Asar di tanah perkuburan Islam di USJ 22, Subang Jaya, di sini hari ini -. Source fb

No comments:

Post a Comment