Sunday, July 21, 2013

Hotties Perempuan

Hotties Perempuan

Sekumpulan ahli-ahli kumpulan melihat seorang perempuan berdiri di tengah-tengah ciuman sebagai jambatan untuk membunuh saya. Ia diletakkan kaumnya motor LA di pinggir dan cuba untuk membantu.
/> pemimpin, dia mendekati mencium kanak-kanak perempuan dan bertanya, "Apakah saudara cuba untuk membuat ia"

"Saya mahu membunuh saya," kata wanita itu mencium?.
/> pemimpin tidak mahu melepaskan peluang untuk menerajui, dia bertanya: "Saya tidak mahu untuk menyekat segala-galanya, tetapi sebagai sisters're terdesak, mengapa tidak memberi kakak saya yang selamat tinggal mencium? "

mencium gadis-gadis pergi ke Perancis mencium pemimpin kaw kaw kat anda.

'm bersedia untuk fuck, pemimpin berkata," Wow , terbaik mencium giler. Kenapa saudara mahu membunuh kamu? "

" Mama, saya tidak suka ayah saya berpakaian seperti seorang wanita. "

Pihak berkuasa mengesyaki bahawa m angsa boleh menolak turun dari jambatan.

/> ---- Sumbangan: Hazmi Zaki Ceritalucu

No comments:

Post a Comment