Thursday, July 18, 2013

Kg blok B. The Malaysian lif menerima hadiah

Kg blok B. The Malaysian lif menerima hadiah

kelas = "tr-caption"
YB WONG Wai (kiri) telah membantu Melayu apron penjual di sini baru-baru ini.
sempadan style = "font-size: x-kec il"> WONG Hon Wai (ketiga dari kanan) menyampaikan cenderamata dengan penduduk pada pembukaan kedai baru di sini baru-baru ini. class = "Standard"

pasti menggembirakan lebih 2,000 penduduk Kampung Melayu B Block apabila kerajaan negeri yang baru untuk menaik taraf kemudahan dalam lif blok.

ahli Dewan Undangan Negeri (Perhimpunan) Air Itam, Wong Hon Wai berkata kerajaan negeri telah memperuntukkan dana sebanyak RM717, 000 untuk menaik taraf dua blok lif di bulan Ramadan.

"Projek awal perlu disiapkan pada bulan Mei, telah Malangnya, kontraktor menghadapi beberapa kekangan kelulusan oleh Bahagian Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan (JKKP) untuk bekerja, "katanya di sini baru-baru ini.

Beliau berkata kelulusan JKKP sehari sebelum Ramadan dan meminta kontraktor untuk menyiapkan kerja penyelenggaraan secepat mungkin bagi mengelakkan sebarang kesulitan penduduk setempat

" Semasa lawatan saya pada 14 Jun, saya juga menggesa usahawan untuk mempercepatkan penduduk institusi projek, "katanya.

Seorang penduduk yang tidak mahu dikenali sebagai Ketua menyatakan bahawa mengangkat hidangan sering bertukar tidak pernah memenjarakan tua , kanak-kanak, pelajar dan orang kurang upaya (PH)

" Buat masa ini, kita boleh menarik nafas lega selepas tmenarik mengangkat sedikit dan dua yang lain akan dinaik taraf, "katanya.

Dalam perkembangan lain, Hon Wai memulakan pembukaan Bazar Ramadan di Kampung Melayu dan menawarkan apron 115 peniaga di sana.

No comments:

Post a Comment