Thursday, July 18, 2013

Citibank membuka cawangan kedua di Pulau Pinang

Citibank membuka cawangan kedua di Pulau Pinang

class = "tr-caption"
< span style =" font-size: x-kecil "> Ketua Menteri (ketiga dari kiri), Mohd. Rashid Hasnon (dua Mann), Sanjeev Nanavati (keempat dari kiri) dan lain-lain kehormat menyempurna panjang yang berbeza membuka cawangan kedua gimik Citibank di sini baru-baru ini.

PEMBUKAAN cawangan kedua Citibank d i Presint A titik yang kuat tentang status Bayan Baru Pulau Pinang sebagai destinasi hab kewangan global.

Ketua Menteri YAB Tuan Lim Guan Eng berkata, kali pertama Citigroup Transaction Services Malaysia Sdn. Terhad. (CAMH) telah membuka aktiviti perbankan di negeri ini pada tahun 1993.

"Dengan modal insan, kepelbagaian demografi, faktor-faktor ekonomi, Pulau Pinang juga telah diiktiraf oleh Bangsa-Bangsa Bersatu Pembangunan Perindustrian Syarikat negeri di 10 destinasi industri di seluruh dunia atas, "katanya di sini baru-baru ini.

Timbalan Ketua Menteri I Mohd Rashid Hasnon dan Sanjeev Nanavati (Ketua Pegawai Eksekutif Citibank Berhad) turut hadir pada majlis perasmian pembukaan cawangan majlis bank-bank antarabangsa

Beliau berka ta kerajaan negeri akan terus menyediakan kelas infrastruktur global seperti gentian optik jalur lebar, yang berkelayakan, pengangkutan awam yang cekap dan tempat tinggal untuk menarik lebih ramai pelabur asing ke negeri
awal, Sanjeev berkata, diiktiraf sebagai satu operasi antarabangsa yang terkemuka CAMH justify "> rawatan

" Pelancaran kedua-dua pasti akan mengukuhkan komitmen kami untuk menyediakan penyelesaian yang konsisten dan fleksibel untuk membantu pelanggan mempunyai kos kami, "katanya.

No comments:

Post a Comment