Tuesday, July 16, 2013

Masa filem!

Masa filem!

ditutup ini gambar makanan masa .... Apabila saya memuat naik gambar saya ingin menikmati tekanan tidak tahu mengapa tiba-tiba mahu untuk memasak apa-apa hari ini. Anda ingat hari yang anda membayangkan Mr Win di The Ship makan .... dilihat mula malas hahaha've!
:
Imej ini telah lama digunakan dalam sbb reka bentuk yang anda mahu imej Belog riak yang belum supaya anda boleh menikmati dikekalkan. Masa filem! Ini adalah hobi keluarga kami selain makan dan karaoke. Apabila orang mengapa saya tidak mahu menambah lagi anak bertanya ... Cinta jawapan jika ia jer ... Tidak boleh mengatakan bayi saya berehat penyambung seperti ini. En Win jer pulang ke rumah saya lakukan Netek kat betul .... Bayi tidak mahu ini dilakukan .... lama dahulu. Dua yang tidak terkawal d an saya jer hujah-hujah yang berterusan. Kadang2 kira-kira dua orang muda ini boleh menjadi pertempuran ... I Page ... En Win saudara halaman Yaya .... Saya mengambil ia berlaku anak ngan tidur masing2 .... hahahaha.
kelas
tu meh Sebelum kita emo sedikit ... emo hahaha bulan puasa pergi kanan ... Cinta adalah betul! Saya rasa untuk mengekalkan sebuah keluarga bahagia tidak mudah. Lentuk2 Umur mahu kepala bahu suami kat beliau, anak cara peluk2 pinggang suami boleh makan suap2 berlaku dalam kes-kes yang jarang berlaku apabila kanak-kanak booster memasing've. Saya cuba untuk menyimpan dengan kerapkan masa ur keluar dan pergi bersama-sama.
keadaan yang sering berlaku di rumah sekarang ... bekerj a dari pagi hingga ke malam .... huru-hara lagi kerja rumah saya .... ngan lelaki sibuk menuangkan motor atau mencuci kereta .... Saya kini mempunyai untuk menghapuskan 80 kali. Masa sahaja akan mengekalkan Kali terakhir makan jer tolok ... tv ... Satu katil berasingan. Masa hanya mahu tidur 2 atau 3 perkataan sudah berbual berdengkur. Oleh itu, apabila masa untuk berfikir manja2. Saya mengambil ini dengan serius sangat2 ​​seperti ini ... Saya tidak suka hidup rutin yang sama setiap hari ... Saya telah mencuba hobi yang kita boleh mencari bersama-sama.
Contoh karaoke ... bersama2 boleh menyanyi .... boleh meluahkan masa ur sambil menyanyi .... bagi pasangan rasa terharu ... mendedikasikan sebuah lagu untuk pasangan. Manja2 boleh menyanyi ... lentuk2 kepala .... hahaha ... Cian betul!. Anak2 akan menikmati lagu- lagu mereka.
Watch filem .... jika boleh dilakukan setiap hujung minggu ... tetapi saya mempunyai masalah apabila saya melihat alasan kukuh Midnite buta. 12:30 Kul jer mata saya seperti gam ... tetapi kawan-kawan gak ngan Anak2 suami ... , Di samping suaminya, tidur tangan ... Sila hubungi ruang Anak2 masing2 ya.
kelas
Jika boleh, saya ingin mencontohi omputih .. . walaupun terlalu lama untuk memegang masih penyayang ... Tangan di tangan dan memeluk tidur even'm 70 tahun. Tidak seperti orang-orang yang mahu menulis Melayu malu yang sangat tinggi seterusnya pegang tangan cucu berasa malu. Kami tidak hidup lama di dunia ini dan tidak tahu berapa lama kita telah bersama-sama ... jadi setiap hari dibuat hari yang tiada lagi esok ... Saya faham makna. Itulah yang saya boleh memperbaiki dan menjana pendapatan sehingga hari itu, bahawa setiap hari keluarga kita akan suka pernah cuba. Jangan kata saya mahu persembahan yang baik jadi saya hanya ingin berkongsi dengan anda bagaimana kita boleh tinggal dengan nasib ... jika anda mempunyai apa-apa tips untuk berkongsi dengan pembaca lain Yer.
kelas
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
Mengapa pengantin chin jerawat Seaba ada kuc ing besar ... Kelihatan chestnut dagu yang sangat kuat. Dah telah berkhidmat memetik ini kartun kanak-kanak pernah lah. Cite Park romen2 sebelah salah bulan puasa ... eh ... maafkan saya!
class = "separator" style = "clear: Lingo: text-align: center;">
budak lakukan jika saya ingin terlibat dalam peperangan mereka. Hari2 perjuangan ok! perkara kecil jer ... tidak mahu abang temankan Yaya menyusun buku-buku ... tidak mahu Yaya ngan mandi adik ... tidak mahu bermain Yaya ngan abang ... huuuuuhhhh bosan ok!
kartun .... Masa! Saya mengambil ini cinta berkembar buta duduk
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
Filem bermula pada jam 11.45 jer kat kaunter .... masa ini saya menguap 80 kali, datang ke air mata .. . hahaha
"separator" class = style = teks "clear: Lingo; -align: centre; ">
makan ini melantak ker!
Dua straw sekali sedut < /div>
mandatori ... sekali membeli sehingga 3
Walaupun Rabbi, tetapi yang begitu nakal hidup saya dan suami saya
Nikmati ya ... yer mama temankan separuh esok jam .... Mama lain Kat Quote kelas =" pemisah "style = "clear: Lingo: text-align: center;">
Elly In Wonderland

No comments:

Post a Comment