Tuesday, July 16, 2013

Mat berkata surat kepada Kuala Besut!

Mat berkata surat kepada Kuala Besut!

dir = "ltr"
Assalamulaikum dan Hello,

Sebelum ucapan perasmian beliau, kebajikan pertama kami Al-Fatihah kepada api YB Dr Haji A. Rahman bin Mokhtar, yang akan meninggalkan kita dalam perjuangan untuk agama, bangsa dan negara. Mungkin jiwanya kekal di kalangan orang yang beriman

style = "text-align: "> gaya Alhamdulillah, kini tanda tanya sudah dibongkar di sekitar mulut orang-orang yang bermain dengan pengumum an calon Barisan Nasional bagi pilihan raya di kawasan Kuala Besut yang akan diadakan pada 24 Julai, 2013.

Saya mengucapkan tahniah kepada Zaihan Che saya Tengku Abdul. Rahman, yang telah dipilih untuk menjadi calon N1 Kuala Besut. Saya rasa pihak pengurusan telah memilih calon yang layak untuk meneruskan perjuangan Allahyarham Dr A. Rahman bin Haji Mokhtar dan terus berkhidmat kepada rakyat Dun Kuala Besut yang lebih baik.

style = "text-align: justify;"> pengalaman yang luas dalam kerajaan, beliau bersetuju untuk membenarkan orang, terutama orang-orang muda. Ia Perwatakkan terdiri daripada anak-anak muda berasa amat sesuai untuk keperluan orang-orang sedang mencari transformasi seperti yang telah dicadangkan oleh Perdana Menteri, Dato Seri Najib Tun Abdul Razak. "tex t-align: justify;"> style = ">
Semoga keyakinan kepimpinan tertinggi BN boleh meletakkan ia di tengah-tengah orang-orang di daerah Kuala Besut Saya juga fikir dia boleh mengambil tanggungjawab jika rakyat mengundi. beliau 24 Julai, 2013, Insya Allah ..

style =

Pada kesempatan ini, saya ingin bulan suci Ramadan dan ibadat Perbanyakkan gembira sepenuhnya dan kebaikan yang kita semua amalan yang diterima dan memberi ganjaran berganda. Akhirnya, boleh kita semua sentiasa bersama-sama dengan bulan suci Ramadan yang akan datang penuh dengan rahmat.

style = "text-align: justify;"> Salam ..
orang Tranung (RAKTRA)

No comments:

Post a Comment