Sunday, July 21, 2013

The menghina utama mata wang Crash & Pemulangan Kelas Aset Pada 30 Jun 2013

The menghina utama mata wang Crash & Pemulangan Kelas Aset Pada 30 Jun 2013

Verdana, bulan Jun adalah bulan yang lebat. Kami telah orang berlari untuk melarikan diri Shutes hanya kebarangkalian QE merapatkan turun dalam masa terdekat. Pada hakikatnya, ia hanya musim cuti biasa untuk industri kewangan kebanyakan orang ... Apabila ada seperti biasa tidak banyak, ia mengambil masa sedikit untuk mendapatkan perkara-perkara ke bawah. Walaupun dunia mencari tinggi dan rendah atas sebab-sebab bahawa ia adalah fenomena. Banyak kali itu hanya mengambil kesempatan. Kerana serius, melihat betapa mudahnya adalah untuk pasaran kembali normal hilang? Anda memberitahu saya bahawa ini adalah apa yang bermula kekalahan dalam ketakutan dan kebencian secara tiba-tiba perlu menukar kursus.
Verdana, />
Verdana, pasaran saham baru muncul dan bon bersatu jenis berat. Ingat trend ini apabi la kemalangan pasaran kerana tujuan penurunan nilai mata wang utama, ini adalah apa yang akan berlaku, sekurang-kurangnya 5-10 kali diperbesarkan. Cuma melihat ke kelas aset, masing-masing kecuali wang itu ke bawah. Ingat ini ....
Verdana, />
gaya = src
/>
Verdana, Perkara yang melucukan adalah bahawa ia adalah emas walaupun jatuh. Sudah tentu, dalam pembetulan utama sebenar berdasarkan penurunan nilai mata wang utama, bon akan Marlets TANK dibangunkan dengan cara yang besar, diikuti oleh pasaran saham sebagai orang yang hanya dana dari sini. Mereka juga boleh menarik dana daripada pasaran baru muncul saham dan bon. Pasaran Baru Muncul Bon akan menjadi yang paling lemah - kerana kebanyakan sewa kemasukan menarik leb ih lima tahun yang lalu, dana mendapatkan pulangan yang lebih tinggi dengan "Mata wang terbaik" The penurunan nilai mata wang utama (USD, Euro dan Yen) adalah. bukanlah sesuatu yang baru, terdapat banyak orang yang beriman, ia hanya bahawa kita tidak tahu bila ia akan berlaku.
/ style>
Verdana adalah perkara yang pelik ialah anda tidak boleh menjual mata wang, dan itulah akhir itu, ia mesti ditukar kepada mata wang lain. Tetapi seperti yang anda boleh lihat, tahap dua lepas, semuanya akan runtuh dalam pembetulan sebagai kehinaan Mata semua jenis akan runtuh.
/ style>
Verdana HKD akan gagal dalam pelik USD Apabila tekanan berkurangan sebanyak 20% dalam seminggu. Ia akhirnya boleh membuat penilaian semula HKD kepada sekumpulan mata wang. Pasaran baru muncul mempertahankan sibuk sahaja dalam bentuk wang , bukan kerana mereka tidak lebih kuat daripada mata wang negara-negara maju kerana but bon sahaja telah menarik banyak wang asing untuk mengambil semua bahawa sudah tiba masanya kami mengambil keputusan untuk meninggalkan bon, ia benar-benar bermakna bahawa hasil boleh dua kali ganda daripada 4% kepada 6% kepada 10% -18 % semalaman ringgit, rupiah, baht tidak akan dijual sebagai banyak balik dana. Ini akan menyebabkan keruntuhan yang lebih besar dalam pasaran baru muncul, walaupun sewa saham berkenaan memang tinggi saham pasaran maju.
Verdana, />
Verdana, The pelik sebahagian adalah yang saya nyatakan jualan Selatan bulan lepas bukan harga emas yang semakin meningkat kerana ia harus dilihat sebagai alternatif terbaik jika anda tidak mahu untuk memegang mata wang.
Verdana, />
gaya = Ini sekeping nasihat akan berjuta-juta kepada o rang yang betul. Dalam kehinaan pembetulan utama mata wang, hampir tidak bernilai membeli. Kecuali tahan lama, tetapi tidak apa-apa barang-barang tahan lama, jika USD tanking kemudian memegang harta AS tidak membantu. Pilih tin menara tepat bahawa-negara ribut dan menjadi lebih kuat dan nilai bersih anda tidak terjejas.
Verdana, />
Verdana, Beli hartanah UK, membeli hartanah Singapura, membeli kawasan besar tanah pertanian atau tanah terbiar di Malaysia, Australia, New Zealand, anda boleh membeli sijil emas. Nampaknya ramai rakyat Malaysia sudah mempunyai membaca yang besar ke atas bencana yang akan datang, ramai yang bajak degil di UK dan harta SG. Walau bagaimanapun, ia membuatkan saya perkara yang jumlah pendedahan kepada semua Aset ketara di atas mesti di antara 30% dan 60% daripada jumlah aset. Dapatkan Closer kepada 60% apabila ribut adalah menghampiri. Pada masa ini, ia tidak.
Verdana, style = "font-family: sans-serif;">
gaya = Oleh itu, apabila yang berlaku saya rasa datang Mei depan hingga September, banyak masa lagi.
/>

No comments:

Post a Comment