Thursday, July 18, 2013

Nibong Tebal MP pasukan trek miskin pada bulan Ramadan

Nibong Tebal MP pasukan trek miskin pada bulan Ramadan

style =" font-size: x-kecil "> PEGAWAI Khas MP Nibong Tebal, Azmi (kanan) mewakili penyerahan Mansor Othman Yusof Ahmad menyumbang kepada isterinya, di kediamannya di sini baru-baru ini.
< tbody> class = style = "font-size: x-kecil"> Ngah Imsah Jamim (kiri) menerima sumbangan daripada Azmi di Kampung Sungai Chenaam di sini baru-baru ini
»> ahli pasukan Parlimen (MP) Nibong Tebal, Datuk Mansor Othman trek miskin di sekitar kawasan pilihan raya baru-baru ini semasa Ramadan.

parlimen Pusat anak-anak kapal perkhidmatan Nobong ketebalan mahu diiktiraf sebagai salah satu inginkan Encik Azmi berkata program untuk membantu Pulau Pinang Zakat (zpp) mengedarkan sumbangan kepada mereka yang layak, termasuk Chenaam sungai di sini.

penghantaran kemanusiaan, antara lain, untuk membantu membaiki rumah Keluarga Ngah Imsah dikesan dalam keadaan miskin.

Mereka juga membantu keluarga Yusof Ahmad, yang lumpuh dan tidak lagi bekerja selama tiga tahun.

"insyaAllah, kita (kerajaan) akan bekerja sesuatu untuk membaiki rumah-rumah untuk keselesaan ibu Imsah Ngah Ngah bantuan keluarga dan Pulau Pinang Zakat (SFA) ... terutamanya makcik saya mempunyai Ngah anak "istimewa"

" Hanya isterinya (Yusuf Ahmad) bekerja bagaimana untuk membesarkan anak-anak dengan pendapatan RM200 sebulan untuk membantu keluarganya.

"Ia adalah niat kami Timbalan (Mansor) untuk melak ukan yang terbaik untuk membantu penduduk di Parlimen ini, terutamanya yang miskin dan terpinggir dalam kesinambungan negeri ini, "kata Azmi.

No comments:

Post a Comment