Wednesday, July 24, 2013

Jika ya, sila membayar hutang ...

Jika ya, sila membayar hutang ...


/> Apa tajuk pang. Saya mempunyai Win sabar sangat buruk En ngan dan orang kat simpati. Kadang2 Kita orang sentiasa mengingatkan antara satu sama lain tidak menyesal kat orang diorang langkah demi langkah di fikiran kita kemudian. Tetapi walaupun masih melakukan perkara yang sama Kita orang.
saya ngan En Win kekayaan jika ia Tue bulan dan tiba-tiba pemutus sesetengah orang mungkin mahu meminjam juga mengikuti saya untuk Kita keupayaan orang. Tetapi tidak pernah sibuk jer kat Kita orang, Tiada wang jer yang anda cari untuk lelaki Kita orang muka pertama. Mereka sudah bekerja ... Saya hanya jaket bernasib baik sedikit, kerana saya begitu banyak lebih masa adalah sedikit pendapatan kita. Anda perlu menjadi perkara yang sama ... cuba pandai2 Gaks diselamatkan. Saya tidak riak melalui baik saya di sini .... Jgn l ah lah beringat2 ​​sisa. Jika tiada wang dengan bijak kali anda dapati aku jer. Ok ... sangat mengecewakan Saya ngan En Win giler macam orang yang bekerja siang dan malam untuk mendapatkan wang. Di sini sekali lagi menjadikan yang mahu melengkapkan gaji yang dibayar. Senang2 jer anda mahu untuk meminjam.
dipinjam masa janji mengunung "akhir saya bulan untuk mendapatkan wang yang saya bayar." Tetapi apabila hujung hidung tidak melihat apa-apa. Tiada anda mempunyai telefon bimbit saya sudah. Apakah ini? ok cedera susah2 mencari untuk meminjam wang untuk anda, tetapi apabila tiba masanya untuk berbuat apa-apa jer bodoh.
style = "text-align: centre; "> marah2're bulan puasa tidak baik ... tetapi anda di sekeliling saya meletup kesabaran. Jika mereka bertanya, saya katakan tidak ada wang, tetapi saya mendengar cerita yang tidak bermain macam2 ... menukar kedai perabot .. . membeli kereta .... Kaufrausch ya. Buat2 anda lupa hutang.
saya ini bukan jenis untuk memanggil, mereka meminta anda suka saya memulangkan wang. hutang saya kepada anda .. Kamu perlu dibayar. Tidak perlu hanya meminta orang ramai untuk membayar, tunggu. Bank hutang takut ... Anda semua tahu tentang bodoh ini dengan cepat membayar hutang rakan-rakan .... Kamu melakukan jer bodoh. Apa sahaja yang berlaku satu kes, saya tidak tahan, kerana dia telah pergi untuk membayar hutang saya tidak tahun. Berani untuk segera memanggil dan meminta ... melihat dengan serta-merta bahawa hukuman saya berani bertanya ... kerana saya mahu menjauhkan diri daripada wang MMG, mereka bertanya kepada saya kembali ... Saya tidak tahu bagaimana untuk meminta ... bagi saya bukan jenis orang minta2 ini pandai ... anda hutang dibayar. Jangan takut ker melihat muka saya, dan anda tahu bahawa anda berhutang saya. Menjawab saya berani q uote lepas, bertanya di mana wang segera .... Saya benar-benar menuangkan syaitan itu menjawab: "Oh ya, ia adalah hutang yang akak Elly". Ya Rabbi hati saya mahu jatuh ... tidak meminjam jumlah yang kecil .... ya, dia boleh membentuk buat2 lupa. Kita perlu meminjam ngan ini kawan2 ker perjanjian manalah ia ... apakah asas kepercayaan jer. Tetapi jika amanah yang terganggu.
Mulai sekarang, saya akan berjanji tidak akan memberi seseorang meminjam wang lagi. .. supaya orang ramai ingin memberitahu saya ... Orang mahu mengata kedekut .... Saya berjanji saya tidak sakit. Jika anda telah lupa untuk memberi pinjaman anda terus lakukan ... ok lah pernah lupa. Itu sahaja yang anda boleh meminjam bergantung lelaki ya.
ok untuk melepaskan kelegaan. Saya ... bertanya kepada mereka berasa maaf untuk ini! Saya tidak tahu bagaimana untuk bercakap, teta pi saya hanya pandai menulis .....
.... Keamanan tidak peperangan ... eh! tiba-tiba ....
Elly In Wonderland

No comments:

Post a Comment