Tuesday, July 16, 2013

Memasak dengan Dali - Pasta Bayi!

Memasak dengan Dali - Pasta Bayi!

Verdana, Keindahan pasta adalah bahawa anda adalah bebas untuk mencipta sentiasa, jadi saya tidak sangat terang dengan pasta biasa untuk disewa, kecuali hidangan yang dibuat dari bahan-bahan segar dan sos yang dibuat dari awal. Di sini saya membentangkan tiga hidangan pasta adalah bahawa saya masak sendiri kerap. Mereka mempunyai tema yang berulang-ulang ... lol ...
Verdana, />
gaya = ini Pertama saya dipanggil keruntuhan ... anda akan tahu mengapa tidak lama lagi cukup. Anda bebas untuk membeli Cendawan keseluruhan lebih murah (Maksud saya untuk RM150) kotak Selatan bertahan seketika. Saya pernah Plantin Delices minyak truffle. Bahan lain adalah tobiko (terbang telur ikan) Selatan, banyak terdapat di pasar raya.
Verdana, />
Verdana rehat dua telur, mencukur Cendawan hilang, Whip Ia dan goreng. Selesai dengan titisan minyak zaitun truffle. Gunakan malaikat pasta rambut untuk hidangan ini. Hilang Goreng bawang putih dengan api yang rendah dalam minyak zaitun, baling dalam pasta yang dimasak, garam laut, mematikan gas, hujan renyai-renyai dengan minyak truffle. Cendawan dan wahlah mencukur hilang .... Mungkin Casy saya RM30 setiap hidangan, tetapi wang yang dibelanjakan dengan baik, saya fikir.
Verdana, />
gaya =
Verdana, />
Yang kedua ialah ikan bilis bayi! Seorang rakan membeli premium ikan bilis kerana dari London baru-baru ini bagi saya. Segera hidangan pasta yang mudah tetapi sangat lazat kurang daripada 20 minit.
Verdana, />
gaya = Ramuan : dua filet ikan bilis, dua sudu besar minyak zaitun dara ... dilenyek bersama-sama dalam alu dan mortar, minyak cili (atau lada padi). Minyak zaitun dalam kuali dengan api yang rendah (anda tidak perlu menggunakan minyak zaitun dalam api yang besar) dengan bawang putih dicincang. Saya menggunakannya untuk fettuccine. Kemudian dimasukkan ke dalam adunan dan goreng selama 30 saat, meletakkan pasta, hujan renyai-renyai dengan minyak truffle rasa bersih. Mudah tetapi begitu baik, anda bebas untuk mengambil sayur-sayuran hilang (kacang atau brokoli).
Verdana, /> style = "font-family: sans-serif"> />
/>
Verdana

Verdana, saya tidak boleh memberitahu anda bagaimana ini tin mudah merasa hidangan yang luar biasa. Kemasinan ikan bilis begitu semula jadi.


Verdana, sans-serif"> /> /> Verdana, /> /> Verdana, /> /> Verdana, /> /> Verdana, /> /> Verdana, />
Verdana, ketiga adalah hidangan pasta biasa saya untuk parti. Saya dipanggil palsu Vegetarian. Bahan-bahan: banyak tomato ceri, goreng dalam minyak dengan api perlahan sehingga hampir pecah. Ramuan Rahsia: chu yau char, cari pintu untuk daging anda, memuatkan jambatan untuk periuk biasa dengan minyak masak adalah rahsia, anda tidak perlu membenarkan lemak babi untuk menggoreng dalam mereka sendiri lemak, ia tidak mempunyai rasa.

Verdana sempadan
/>
saya menggunakan tan kacang (dicelur) dan goreng zucchini (ringan bakar) untuk itu. Juga menggunakan banyak bawang putih cincang, goreng dalam minyak. Untuk persembahan, saya masih menggunakan dua nada pasta fettuccine. Tambah ke bahawa sayur-sayuran dan separuh CYC, goreng seketika, kemudian pergi masak dan toskan pasta, campuran dalam mangkuk setengah stok sayur-sayuran, kacau sehingga kering. Thorw dalam CYC yang lain, hujan renyai-renyai dengan minyak truffle dan campuran.

Verdana
Verdana, style = "font-family: sans-serif">
gaya = Untuk berkhidmat, saya menggunakan banyak hitam tobiko kaviar dan (ada Ia tidak begitu mahal), daun penyebaran bermurah hati roket, tomato ceri di atas dan hidangan kelihatan menakjubkan.

Verdana ketinggian
Verdana, />
memasak Previous post:
Verdana, />

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home