Thursday, July 18, 2013

Pelanggan feri KN sebagai kajian kualiti - Exco

Pelanggan feri KN sebagai kajian kualiti - Exco

Kerajaan untuk melaksanakan kajian kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan feri bermula 23 JULAI - 31 Ogos
/> Exco Kerja Raya, Utiliti dan Pengangkutan, Lim Hock Seng (gambar) berkata inisiatif itu diambil selepas kerajaan negeri telah menerima aduan melalui surat, e-mel, panggilan telefon dan berinteraksi secara langsung dengan pelanggan mereka.

"Kajian ini kemudian akan diperluaskan ke Penang Port Sdn. Terhad. (PPSB) untuk tindakan sewajarnya, "katanya di Komtar, George Town baru-baru ini.

Menurut beliau, orang ramai boleh mendapatkan di kaunter dalam bentuk kepuasan pelanggan Tingkat 3, Komtar di sini , tapak Rasmi Kerajaan Negeri (www. penang.gov.my), portal rasmi Ketua Menteri (cm.penang.gov.my), Berita Harian Pearl (BM) soalan negeri . dan lam an sosial Facebook Perdana Menteri YAB Tuan Lim Guan Eng dan BM

Beliau berkata, kajian pelanggan yang lengkap hendaklah dihantar kepada: YB Lim Hock Seng, seorang ahli Majlis Eksekutif Negeri Pulau Pinang, Tingkat 52, Komtar, 10502 Pulau Pinang.

Borang tersebut juga boleh dimasukkan dalam kotak khas yang disediakan di kaunter berhampiran Peringkat Negeri 3 , Komtar di sini.

Terdahulu, kerajaan negeri telah meminta status bebas Pelabuhan Pulau Pinang dan dikembalikan kepada kerajaan negeri untuk tempoh dua tahun lepas, bagaimanapun, menuduh kerajaan Persekutuan mendapat sambutan sejuk.
/> Port di Pulau Pinang sejak zaman penjajah untuk status benar-benar bebas telah dibatalkan pada tahun 1969.

No comments:

Post a Comment