Wednesday, July 24, 2013

Comments Brehem Sikit Gak!

Comments Brehem Sikit Gak!

Apa Pasir Mas MP kata bekas ketua Melayu pembelaan?
/ style> UMNO akan Kerabu setelah sebelumnya Rojak!
/ style>
/> " Semua 13 Pihak BN perlu bergabung, bukan hanya tiga
/>
Leven Woon | Julai 24 Mei 2013
Hanya gabungan semua 13 permainan kepada BN, ia akan benar-benar pelbagai kaum, berkata Wanita MCA Timbalan Ketua Heng Saei Kie.
Kuala Besut: Sub Ketua Wanita MCA Heng Saei Kie berkata the13 semua parti komponen BN perlu bergabung menjadi satu, dan bukan hanya parti dengan Gerakan dan SUPP.
Beliau berkata BN penggabungan penuh akan membina sebuah parti pelbagai kaum yang tulen.
Gaya
" Kemudian kita akan menjadi keluarga yang besar dengan Umno dan MCA untuk semua
" Ia adalah terlalu awal untuk bercakap mengenai penggabungan MCA, Gerakan dan SUPP sekarang kerana dengan ketiga-tiga pihak yang diperolehi disediakan perlembagaan tersendiri berdasarkan semata-mata dan sistem parti, "katanya kepada pemberita selepas satu majlis di sini malam tadi.
Gaya
Beliau berkata terdapat banyak perkara untuk mempertimbangkan yuran tahunan, perlembagaan parti, penglihatan dan aset
style = Beberapa pemimpin-pemimpin MCA, Gerakan dan SUPP mencadangkan menggabungkan ketiga-tiga parti selepas dia mengalami kekalahan teruk dalam pilihan raya umum Mei Selatan, menyaksikan 90% daripada rakyat Malaysia undi Cina terhadap BN
pemimpin MCA berkata bahawa sistem politik semasa masih tidak kondusif kepada pihak masyarakat berbilang kaum
" Selepas kita bergabung, kita masih boleh berjuang untuk hak-hak kaum tertentu dan menyokong masa yang sama semua rakyat Malaysia
style = ">
Gaya
Heng adalah men gelak ketika ditanya sama ada dia akan pemburuan bersenjata untuk jawatan Ketua Wanita MCA dalam pemilihan parti akan datang, dengan mengatakan bahawa ia adalah lewat, dia akan announced.
MOUNTDWELLER

No comments:

Post a Comment