Sunday, July 21, 2013

Steamboat

Steamboat

saya telah melihat bulan baru ... eh! ia akan memberi tahu ker .... hahaha. Kebelakangan ini saya perhatikan apabila saya datang bulan buah pinggang mula sakit belakang ... Saya mengambil badan tidak bermaya keletihan jer simpton2 Kelihatan gal sangat tua akan merangkak ke dalam badan. Apabila saya bersahaja bertanya kengkawan badak jer kat pejabat diorang katakan .... Anda Ly terlalu tua tu sebab sakit2 badan. Vechi Kawan 2 hari cuti ....
Hasilnya akan malas2an rumah telah ... jer semua jenis Python. "Pa ni u beli makanan sehari budak2 kat Bazaar Ramadhan ... Saya tidak letih." Hahaha .... Maaf, tidak lembut suara agak2 jer telipon suaminya simpati sedikit untuk wanita dalam pertengahan sakit kat ur beliau. Tetapi serius, saya pinggang letih giler .... dirasakan li pat dua badan hubungi saya untuk sedikit bunyi.
saya jika masa ur ... rasa mulut saya, seperti makan panas2 sup2. Apabila benda2 panas untuk memudahkan perasaan jer dalam perut. Ker anda lelaki seperti ini? ker yang saya sahaja ngada2 jer. Tetapi Sukawati adalah salah untuk percaya, waris ker tidak berdiri perut saya betul anda ... hahaha. Terang Last kerjasama Anak2 menjemput Mr Win makan steamboat cucuk2 tu kat Cheras Downtown. Tetapi Encik Win pemutus malas disahkan sebab mengapa ramai orang di sana. Pemikiran fikir mengingatkan Concorde Hotel Buffet Steambot setiap hari Jumaat dan Sabtu. Tetapi bermula pada 11 jam pada jer. Ok saya sanggup menunggu untuk disayangi perut yang.
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo; teks -align: centre; ">
kelas =" pemisah "style = "cons: Lingo: text-align: centre;"> manakala KUL 11 ... meh kejutan itu sendiri adalah gambar pertama kami.
kelas
kelas =" pemisah "style =" klar: Lingo: text-align: centre; ">
Kiddos
kelas =" pemisah "style =" klar: Lingo: text-align: centre; ">
Suami I. .. hahaha. Saya tidak melihat wajah lesu masa jer. Dekat dengan lakonan hebat boleh kemudian anja2 lerbih suami .... hahahah. Kali ini saya tidak mendapat pinggang saya Tifu mmg sakit ya.
sayur-sayuran kelas =" pemisah "style = "cons: Lingo: text-align: center;">
Untuk semua lelaki saya bersedia round2 wartawan bimbit terbaru ditangkap seperti gambar makanan .... hahaha. Buat muka yang berani ke hadapan makan tu kat telefon bimbit terakhir anda untuk snap gambar gambar ... ARRRR meninggalkan saya seperti jer
= "separator" style = "clear: Lingo: text-align: center;">
"separator" class = style = teks "clear: Lingo; -align: centre; ">
class = "separator" style = "clear: Lingo: text-align: centre; daging "> .... ayam ... Udang .... semua haiwan marin begitu
class = "separator" style = "clear: Lingo: text-align: centre;">
bayi cendawan
lahir daripada child've mendapat mi juger
kelas =" pemisah "style = "clear: Lingo: text-align: centre;">
pencuci mulut
kelas =" pemisah "style =" cons : Lingo: text-align: centre; ">
buah kelas =" pemisah "style = "clear: Lingo: text-align: center;">
Bubur
kengkawan nyer bola ikan bersama
Terdapat dua bahagian dan sup tomyam. Tetapi Kita orang makan sup jer ... Saya tonyam faedah yang sangat sedikit.
Terima Pa ... merawat wanita ngada2 tentang perkara ini.
En Win punyer "separator" class = style = teks "clear: Lingo; -align: centre; ">
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo; text-align: centre; "> saya makan sayur-sayuran haritu tu jer . Hit pemutus panas2 lazat sup gi ler .... ok!
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
Yummy!
Bantuan bermimpi giler, apabila makanan dalam bentuk bufet di dalam mulut .... Concorde ni kat, jika saya tidak silap RM4https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQun58PLUnBgq5G1MgwzuXvAWBpToiBOMhhB4Bvemf-I8T82NLvnzHHSJdd-Uz7ua9ZKVE3LemzLYzwoMTv2jqUVDs-cHZuKj8pOY3UfOOc-C6-rr7XSAnHHBZAIy8DO2oO8OwYojR_6Iw/s640/IMG_2820.JPG + + (cek anda mempunyai jadi saya tidak pasti). MMG tetapi berbaloi kerana ia macam2. Buffet ditempah alwiz ni. Anda lelaki itu mempunyai untuk memanggil dan menempah awal2 ya.
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
ibu sudah penuh .... kita kembali ya.
kelas
Elly In Wonderland

No comments:

Post a Comment