Friday, July 12, 2013

Kayu Touch

Kayu Touch

Verdana, terkejut dengan tahap kreativiti yang kita ada tin Manusia. Walaupun anda mempunyai idea-idea, skrip Tenacious yang sama jika tidak lebih sukar. Jumlah kerja hanya untuk perdagangan dan mungkin ia tidak murah pada semua. Konsep keseluruhan berjalan di atas "kayu sentuhan", seperti dalam apabila anda memegang telefon anda. NTT datang dengan telefon berbentuk buah pinggang dengan kayu penutup belakang, sangat elegan. Tanah itu disasarkan untuk membawa keunikan kayu dalam alam semula jadi, hutan. Penjenamaan adalah luar biasa.
/>
Verdana Touch Wood dalam hutan Jepun dengan Bach
Verdana, />
Verdana, pergi ke dalam hutan Kyushu, Jepun. Merekabentuk gambang besar (atau adakah ia marimba?) Dari bawah cerun bukit berhutan. Ambil bola kayu, letakkan di atas surat cara itu, dan tekan. Apa yang anda dapat? Rawatan Bach lagu pujian tradisional gereja! Iaitu: "Isa, sukacita saya masih manusia"
Verdana, />
/> style =.
Verdana, dan semua untuk komersial Jepun untuk telefon pintar buah pinggang berbentuk dengan slogan, "Touch Wood." Saya boleh lewat untuk parti pada satu ini, tetapi apabila saya memikirkan semua masa dia index.htm untuk menubuhkan ketepatan dan langkah-langkah yang digunakan untuk menyesuaikan diri dan benar-benar membuat setiap keping, dan bagaimana anak-anak kapal mengambil pukulan filem, dia terus memberi inspirasi walaupun ia adalah tahun
Verdana, />
gaya = Dan di sini anda tin melihat bagaimana ia dilakukan:
/>
Malaysia-Finance Blo gspot

No comments:

Post a Comment