Friday, August 9, 2013

Artis: The Wah kawan kawan-kawan

Artis: The Wah kawan kawan-kawan

Sabtu, 10 Ogos, 2013
/> Mak Jah memberi untuk membantu rantaian Maimon Mutalib
/> Oleh KEMALIA Othman
/>
Petaling Jaya: Pelakon Maimun Mutalib, 54 mengaku mengidap kanser payudara, adala h lebih biasa dengan persahabatan yang benar-benar ikhlas atau hanya gembira apabila keseorangan. style = "color: -height: margin-bottom: padding: 0px; "> Maimon, 54, berkata beliau berterima kasih kepada kerajaan orang kurang upaya, lebih ramai rakan yang sentiasa bersedia untuk memberikan pasukannya dan membantu.
" Benar berkata jika rakyat mahu tahu siapa kawan ikhlas atau tidak, kita berada dalam masa kesusahan
" Saya melihat semua ini, apabila saya melihat kawan-kawan yang ikhlas berkhidmat dan hanya rakan-rakan apabila sennag masa, "katanya ketika ditemui mStar online
Mak Jah
style =
Maimon berkata, semua hidup mereka kini merupakan rakan pelakon dan pengarah sentiasa memberi bantuan kepadanya
" Saya amat terharu apabila mempunyai rakan-rakan yang mengambil berat tentang saya, Mak Jah antara rakan-rakan yang baik, beliau sentiasa bertanya khabar dan saya mempunyai wang atau tidak
style = " Sehingga ada masalah hari saya mengadu kepada beliau dan beliau m ' memberikan rantai emas untuk gadaian saya dan menggunakan wang itu, tetapi saya tahu dia tidak bahawa orang-orang gembira, "katanya.
Pada masa yang sama beberapa rakan-rakan yang baik di kalangan para pengarah seperti Murali, Md Rashid Sibir dan teh Fadzil juga sering muncul untuk memberi bantuan. gaya =" colour: # 333333;-line height: 18px; padding: 0px; margin-bottom: 16px; "> " sebagai pengarah Murali Abdullah dan Haji Rashid Sibir Zeel juga menyediakan banyak bantuan
style = " Mereka masih memanggil saya berkelakuan banyak, walaupun ia tidak adalah saya barangan, tetapi saya tahu mereka benar-benar ingin membantu saya, "katanya
" warna:. # 333333: line-height: 18px; padding: 0px; margin-bawah: 16px "> Apabila ditanya mengapa wanita ini untuk memastikan sakit, Maimon berkata, hasrat itu tidak sengaja menyembunyikan penyakit ini, tetapi tidak mahu pesakit telah dianggap sebagai
" Saya tahu ia adalah panjang dan mencuba pelbagai kaedah rawatan tradisional pertama tanpa kejayaan sehingga penyakit ini menjadi lebih kronik jadi saya memutuskan untuk memberitahu anak-anak dan rakan-rakan anda
style = " Saya mempunyai banyak tanggungan, anak-anak saya masih belajar, ia juga sakit, saya sumber pendapatan keluarga, selagi saya boleh berpura-pura bahawa saya ingin terus bertindak, "katanya.
style = Maimon ibu tunggal yang juga mempunyai lima mata cahaya Keristifa Kamarul Shahid, 34, Surayatul Keristifa Nadia, 32, Surayatul Keristifa Natasya, 25, dan kembar Keristifa Haji Abdul Rahman dan Abdul Rahman Haji Keristifa, 16.
style = Bercakap Eid, Maimon berkata Keadaan dirinya yang sakit, beliau adalah seorang yang sederhana menyambut Eid dengan anak-anak mereka di Kuala Lumpur
MOUNTDWELLER

No comments:

Post a Comment