Saturday, July 13, 2013

Gelung import Hadi kempen kongres, Kota Damansara jelas?

Gelung import Hadi kempen kongres, Kota Damansara jelas?

Col dikesan anting-anting anting-anting

cuba untuk memberikan tekanan kepada Presiden Datuk Seri Abdul Hadi Awang sendiri turun kempen pada persidangan itu bahawa bangsa masa ini.

Pergerakan itu, menurut sumber parti, rintangan dalaman dalam menghadapi arah ubi, berikutan kontroversi Kota Damansara.

"Ini kerja Misni Haji (kawasan leher Subang Presiden) dengan Pengerusi-in-undang-undang, DJ Din ayam (Zaharuddin Mohamad) untuk menangani isu Kota Damansara.

" Ini adalah mungkin sendiri DJ Din Ayam muka berani dalam persidangan itu selepas kawasan Kota Damansara ... dia hanya berputus asa selepas Moterm luar sahaja, "kata seorang muda rantau leher lelaki itu petang ini melalui telefon.

sumber yang sama menunjukkan bahawa laluan veteran dikenali sebagai Abdul Rahman disebut-sebut untuk mencabar Haji dan Misni Zaharuddin selepas saingan kali ini.

termasuk, Subang Parlimen terdiri daripada tiga Dewan Undangan Negeri (DUN), Bukit Lanjan, Kota Damansara dan tiang Paya.

Semasa

pilihan raya umum baru-baru ini dan Haji Zaharuddin Misni terdedah antara otak Mencatur Riduan Ismail (Golongan muda subang pemimpin SAP) pertandingan pada "tiket percuma" tanggungjawab untuk mencabar Encik Mohd. Nasir Hashim dan lagi calon Umno.

Zaharuddin telah yakin Abdul Hadi isu surat pelantikan calon-calon persendirian di hari-hari awal pembentangan pagi pada 20 April tahun lepas.

Bukan sahaja Zaharuddin ini juga digambarkan mampu untuk mempengaruhi calon Abdul Hadi menuduh rakan unsur-unsur yang terlibat dalam penjualan pil kuda.

Suara

berasas Abdul Hadi dikatakan kesan rantaian di laman web ini menyokong penduduk dan PR lulus pada pilihan raya umum lepas.

pertandingan tiga penjuru dalam pilihan raya Umno Kota Damansara akhirnya memberi kelebihan untuk menang.

No comments:

Post a Comment