Friday, August 9, 2013

Raya ...

Raya ...

Ini entry akak minggu lepas udara akak2 ini .... wow saya sekarang. Entri ini Elly kakak terakhir minggu ini .... kang mendengar baik telinga tu hahahaha. Pagi saya mula meninggalkan kampung belakang ... tetapi tidak lebih. Kemudian saya hanya akan kembali ke Melaka pagi pilihan jer. Lagipun bapa En Win tidak begitu sihat, jadi kembali awal2 tidak hati terasa.
Mengapa saya awal2 cuti? Oleh itu, saya sedang sibuk. Pepagi esok saya pergi untuk membeli barangan pasaran ke hari ini. Hantar rumah ibu, ibu-di-undang-undang dan saya sendiri empat dinding. Tahun ini saya ingin memasak untuk yang tersayang .... aaaauuuuwww. Rendang tok dan hamba kuah kacang disediakan. Last Rabu pemutus pemutus dimasak mahu menukar cadar, bantal, menyelesaikan semua pek ramuan dengan kek. Pi lihan raya tahun ini akan berubah sedikit untuk tidak kelihatan hidup di rumah kerana jalan raya sering Kita orang malam yang jarang berlaku di rumah. Lip lap bibir pusingan lamp've dibeli, dia hanya tidak membeli lampu ... malam kang .... Untuk memasang suka3.
kelas
Mahu makan Encik keuntungan cili goreng dan kuah Lodeh pagi Rabu .... jadi ur gonna menjalankan inlaw rumah untuk belajar bagaimana untuk memasak. Hambek berkahwin 11 tahun sekarang mahu belajar masakan kegemaran suami baru .... hahaha. Semasa ini ok malas! Ibu-in-undang-undang yang dimasak cepat diisi jer kat ... mulut jika ur ur akak2 new'm'll belajar segala-galanya dengan perlahan-lahan perasaan .... huh. Kanak-kanak New berasa seperti sedikit big'm mak2. Esok2 tengok2 apabila undang-undang pulang meja kosong ... Saya camne malu kemudian.
Ok .. Sebelum menutup tirai untuk minggu ini. Akak untuk meminta keluarga dan ampun dan maaf jika terkasar bahasa atau menyinggung perasaan anda semua. Kadang2 menulis akak mempunyai semangat jadi jika sesiapa merasakan tanpa disedari .... akak akak menyusun sepuluh jari meminta maaf. Untuk rumah di jalan kekampung berhati2 ingat orang tersayang anda menunggu mereka kembali.
Akhir sekali, keluarga kami
:
class = "separator" style = "clear: Lingo: text-align: centre; ">
class = "separator" style = "clea r: Lingo: text- align: centre; "> Selamat Hari Raya. Malangnya, kedua-dua dalaman dan luaran.
Elly In Wonderland

No comments:

Post a Comment