Tuesday, July 2, 2013

Raya bersama koleksi Tsugoi...Peplum and Kaftan for Kids and mommy!!

Raya bersama koleksi Tsugoi...Peplum and Kaftan for Kids and mommy!!

*please scroll down for new entry*


Korang ingat Jovian, Rizalman dengan Zalora jer ada sediakan baju raya...Tsugoi pun adalah...nampak tak betapa gempaknya idea Tsugoi Team sebaris dengan designer terkenal. Pergghh tahap pemikiran hampir sama...tinggal belum mampu bukak butik jer lagi....aaaauuuwww!

Sebelum aku riak gambar koleksi Raya untuk Kids and mommy...sila berdiri dan tepuk tang an untuk diri sendiri sebanyak lima kali....clap..clap...clap...clap..clap...kerana selepas ini anda harus membeli kerana siapa tak beli amatlah rugi. Bukan sahaja rugi....anda juga akan menanggis di pagi raya kerana tidak dapat memakai koleksi raya dari Tsugoi...haktuiii!



Sebelum aku cite lebih lanjut sila clik fanpage TSUGOI untuk mendapat description penuh dan cara pembelian d an jangan lupa LIKE sekali fanpage kami. Aaaauuwww giler hebat dah ada fanpage.

Tahun in team Tsugoi mengeluarkan 2 design untuk dipakai di pagi raya. Peplum dan Kaftan bersaiz S, M dan L untuk Kids dan kami sediakan colour hit carta tahun ni iaitu Lilac, Pink and Green


Tsugoi team amat mementingkan keselesaan dan memilih fabric yang berkualiti untuk dipakai oleh kanak-ka nak. Jangan risau anak anda akan merasa nyaman dan selesa bila memakainya

Jom cuci mata kita tengok koleksi Peplum dulu.



Lilac Peplum
 Kaseh is wearing M size.
Price RM125.00 (free pos tage)



Acih terror giler bila suruh buat gay ala2 model ni. Aku pulak yang sentap...sbb aku tak pandai buat ayu2 macam ni



Detail baju peplum. Ada manik di leher dan tangan.



Green Peplum
Yaya is wearing M Size
RM125.00 (free postage)



Banyak2 model Yaya anak Moon yang paling pemalu. Anak aku ngan Filla mmg over ok..sua2 jer muka depan camera. Anak moon bila nak beraksi depan camera kitaorang kena pandang tempat lain buat2 macam tak nampak.

But the result very good...see Yaya so pretty!!



Habis lah nko Moon anak kau pun akan jadi macam anak aku Yaya nanti!!


Banyak2 model ini yang aku tak boleh tahan...baru pakai baju air kotak dah tumpah. Tapi bergaya no. 1. Lagi di puji lagi ove r pose Amaani. Rasa nak tampar2 jer pipi budak ni!!



Baju yang Ani pakai ni actually untuk budak berusia 4 tahun. Tapi saja jer bagi Ani pakai untuk menceriakan suasana.


Pink Peplum
Ani is wearing S Size
RM95.00 (free postage)


Ok selesai koleksi Peplum yang cun melecun itu...muahahahaha.

Jom kita lihat koleksi Kaftan pulak.



Pink Kaftan
Ameera is wearing M Size
RM125.00 (free postage)


Aaauuuww macam menunggu boipren datang kerumah. "Termenung ku sendiri...memendam rindu..." korang sambunglah sendiri lagu Aisyah kepulangan tu ya.



Details baju Kaftan. Ada tali dibelakang baju untuk menampak bentuk badan supaya kelihatan lebih cantik dan manik di leher.



Green Kaftan
Danea is wearing L Size
RM125.00 (free postage)



Anak aku dah besar...waktu moon download gambar ni...jantung aku yang debar2. Seperti biasa ibu yang tak boleh terima hakikat anak dah hampir remaja.


Eh! Yaya ker aku ni...hahahaha!


Lilac Kaftan
Ani is wearing S Size
RM95.00 (free postage)


Waktu ni Ani dah letih terpaksa Filla lompat2 kat depan Ani supaya Ani kembali ceria. Ani kalau mengamuk aku pun takut.


Apa macam...sudahkah anda membuat pilihan. Kalau aku jadi korang ambik dua design sekali...tak rugi wa cakap lu...hahaha. Ok balik rumah cepat2 gi ukur anak memasing dan email untuk membuat pesanan. Makesure korang ukur betul2 ya...sebab once Tsugoi team dah pos...segala penukaran size tidak akan dilayan.



Ini lah masa yang ditunggu...aaauuuuwww. Sed ondon colour dan design adalah  perkara biasa dipagi raya. Tsugoi telah sediak Kaftan yang sama design dan colour untuk anda pakai bersama anak2 tersayang dipagi raya


Free Size
RM140.00 (free postage)


Model yang pakai warna pink - 5 feet 3 inchi
Model yang pakai warna green - 5 feet 1 inchi



Juga sesuai untuk dipakai wanita bertudung.


Fabric sangat2 selesa dipakai. Betul korang aku tak tifu...kain dia best sangat2.



Dari sisi tepi


Belakang

Ok korang semua meh aku story dengan details bab harga.. 

PEPLUM SIZE (S)
RM95

PEPLUM SIZE (M) and (L)
RM125

KAFTAN SIZE (S)
RM95

KAFTAN SIZE (M) and (L)
RM125



KAFTAN FOR MOMMIES
RM140

(All free postage)


INTERESTED PLEASE EMAIL 

tsugoi12@gmail.com


Jangan lupa LIKE Fanpage Tsugoi....HAPPY SHOPPING!!
Elly In Wonderland

No comments:

Post a Comment