Friday, July 12, 2013

Ada skandal jugak calon ni rupanya !!! Rujuk video...

Ada skandal jugak calon ni rupanya !!! Rujuk video...

Bertanding untuk apa si Azlan ni? Awal-awal dia sudah membuat janji akan lantik dan gajikan orang lain untuk menjadi wakil kepada wakil rakyat supaya jalankan kerja-kerja rakyat jika PAS menang di Kuala Besut.

Bukankah mandat yang bakal rakyat Kuala Besut berikan pada 24 Julai ini satu amanah yang cukup besar kepada kedua-dua calon? Apakah calon PAS ini sanggup mengkhianati amanah rakyat jika ditakdirkan menang selepas ini?

Berlainan dengan calon BN Zaihan yang sanggup melepaskan semua jawatan sebagai Jurutera Awam JPS (Ketua Penolong Pengarah) demi menabur jasa dan bakti kepada rakyat Kuala Besut.

Sebaliknya calon PAS yang digelar sebagai Che Long lebih mementingkan urusan perniagaan dan projek beliau berbanding rakyat Kuala Besut jika beliau diberi mandat sebagai wakil rakyat N.01 Kuala Besut.

Tetapi, realitinya begitulah perangai dan sikap wakil rakyat PAS di mana-mana tempat. Bila menang sahaja, muka dan batang hidung pun susah nak nampak. Kalau rakyat nak jumpa, tunggulah pula pilihanraya yang akan datang.

Kepada semua pengundi N.01 DUN Kuala Besut, buatlah pilihan yang tepat. Bagi penulis, Tengku Zaihan anak kepada pengasas Sekolah Agama Nurul Iqtifaq yang suatu ketika adalah sekolah agama rakyat Ustaz Abdul Rahman adalah orang yang paling tepat untuk menjadi wakil rakyat Kuala Besut.

Anak muda berjiwa besar seperti Zaihan bukan sahaja seorang yang peramah, bahkan seorang yang terkenal dengan sikapnya suka bekerja untuk rakyat. Barangkali darah Ustaz Abdul Rahman yang mengalir dalam batang tubuh Tengku Zaihan menjadi pemangkin untuk Zaihan membantu Rakyat Kuala Besut.
Rakyat Tranung (RAKTRA)

No comments:

Post a Comment