Monday, July 15, 2013

Puasa Hari 3 & 4

Puasa Hari 3 & 4

Amboi3 .... mentang2 sekali Ramadan adalah 2 kemasukan. Sangat kelihatan tidak berfungsi ... hahahah. Ini adalah kerja yang saya mahu habis2 tiap2 hari tidak apa yang perlu memasak hidangan ... ngan hang kang kengkawan Gaks soalan yang sama saya bertanya: "Apakah ini lelaki memasak hari" .... hahaha. En Win Saya terlalu malas untuk bertanya mengapa dia akan membawa kemurkaan .... "Ma tukang masak jer .... Saya akan apa2". Ta yah Jadi saya ingin bertanya kepada tukang masak makanan yang penuh kasih sayang masin, saya tinggal marah tentang sebabnya.
Kamu ingat untuk berfikir seperti hidangan lauk ker .... when've sangka pemutus diorang tidak fikir ker makan. Kemudian ker tidak fikir bahan yang cukup. Jika anda agak awal pada waktu pagi sebelum pejab at lelaju akan salah .... Pasaran untuk bahan yang tidak cukup, mencari hari ini. Ishhh3 ... perempuan2. Makanan yang akan mempunyai untuk benar-benar, goreng2 sebelum menuang kuah, dengan sayur-sayuran sampingan. Tiga menu hari tiap2 ok .... Saya memerlukan otak saya untuk berfikir ini akan jatuh hah. Saya fikir hari ini .... ingat ayam masak malas dengan nasi hanya 2 per jer .... Masakan ayam dan sup. Dawn letih untuk makan, apa itu? Maggi jer lah ..... hahahah.
Jumaat lepas .... jer ... memasak hidangan mudah untuk En Win adalah dan ia juga rasa saya untuk Anak2. Saya melakukan semua ini .... semua saya boleh berjanji Bedal penuh.
sos daging dimasak
class = " separator "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
kacang botol tidak perlu mempunyai sambal belacan. Ikan bilis Semalam dan telur masin
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: Zentrum: ">
lauk En Win ... Masam Pedas Ikan Merah.
:
Ikan Bulus goreng garing2.
kelas
malam tu mencurah berasa seperti makan ringan2 ... santai2. Berfikir fikir ... ingat ..... jahitan kat Bangsar. Ia ubi kayu, goreng pisang dan .....
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
lekor keropok. Kopi Kemaman menuangkan .... dibangkitkan wa lu berkata ...
Hari 4
tunggu2 masa .... Berbuka puasa di rumah saya ..... lazat .... Miss giler ibu mahu mencuba memasak. Adakah anda mempunyai mesej awal2 banyak2 cili masak ayam goreng ..... mahu sebab untuk berfikir campuran beras kat.
:
class = "separator" style = "clear: Lingo: text-align: center;">
meleleh air liur saya lagi minggu depan .... Ibu kembali lagi .... Ra kyat mahu sos cili banyak2 gak seperti ini.
kelas
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo; text-align: centre; ">
Gulai ketam lemak
had
kerabu taugeh ... Saya juga paberet kehidupan.
kelas
Air laici
untuk Anak2 Fried Mee Hoon.
Photo Iftar hari ini tidak menikmati peluang ini .... Encik Menang beberapa takut mempunyai melihat .... hahahaha.
kelas =" Separator" style = "clear: Lingo: text-align: center;">
Elly In Wonderland

No comments:

Post a Comment