Monday, July 1, 2013

Dropship Agent for Tsugoi or anda juga boleh beli secara Borong!!

Dropship Agent for Tsugoi or anda juga boleh beli secara Borong!!



Bila Collection Raya Tsugoi di keluarkan aku ngan Filla dapat banyak email yang nak jadi dropship agent untuk Tsugoi. Ada juga yang email nak jadi pemborong. Waktu tu aku ngan Filla tak berani nak balas email lagi takut stock yang setiap ada tak mencukupi. Alhamdullilah jualan untuk 1st Badge sangat2 memberangsangkan.
 
Setelah berpikir panjang kitaorang beranikan diri untuk mencuba Badge yang kedua....called aunty jahit suruh tambahkan keluaran baju. So kitaorang decide buka peluang untuk Dropship Agent dan pembelian borong. Aku ngan Filla pun bukanyer kaya mana pun nak bayar upah jahit baju banyak2...so apa yang ada meh lah kita kongsi rezeki sesama...korang dapat duit kami pun dapat duit janji sama dapat rezeki kan.
 
Bagi yang tak tahu apa itu Dropship Agent meh aku terangkan. Korang berniaga melalui Blog or Fb atau lebih senang difahami 'online business'. Tsugoi akan email kepada anda gambar baju collection mereka dan dropship agent akan membantu promote produk dari Tsugoi dari FB dan blog mereka. Setiap jualan dari dropship agent mereka akan mendapat komisyen dari pihak Tsugoi.


Korang juga boleh beli secara borong...untuk mendapatkan harga borong belian hendaklah 6 helai keatas boleh campur colour dan saiz.


 
Cepat2 sebelum terlambat.!!. F irst shipment sudah habis dijual so shipment kedua baru sampai semalam.....Dropship agent yang berminat sila lah email sebelum Rabu ini
 
DROPSHIP AGENT dan BELI BORONG
 ellyirfan@gmail.com
 

SHOPPING sehelai or kurang dari 6 helai
tsugoi12@gmail.com
Elly In Wonderland

No comments:

Post a Comment