Saturday, July 13, 2013

Tenang semula jadi misteri Jap: ruby ​​hamba merah?

Tenang semula jadi misteri Jap: ruby ​​hamba merah?

class = "Apple-style-span" class = "Apple-style-span" hamba yang benar
class = "Apple-style-span" /> setakat yang saya beberapa muda lelaki dalam ayat-ayat Al-Quran
Jika Artikel ini mungkin Jin - ker kafir umat Islam tidak tahu ....
/>
keras menjual barangan berkhadam
Julai 13, 2013
=
Rupa-rupanya merah hamba ruby ​​tidak akan dipindahkan. L elaki muda yang sinonim dengan Pak Wan.
style = "border-bottom-width: 0px; sempadan warna: awal; sempadan-left-width: 0px; sempadan kanan width: 0px; gaya sempadan: awal; sempadan-top-width: 0px; margin-bawah : 0px; margin-left: 0px; margin-right: 0px; margin-top: 0px; garis-color: awal; gaya garis: none; garis-lebar: awal padding-bottom: 0px; padding-left: 0px , padding-right: 0px; padding-top: 0px ">  class = "Apple-style-span" Misteri Sejarah
Dalam Alang Buana
kelas = "Apple-style-span" = "gaya font family: Arial, Helvetica, sans-serif"> cerita misteri yang dipaparkan ini adalah satu kisah benar. Tetapi nama-nama watak-watak itu telah ditukar untuk mengelakkan menyinggung perasaan orang. Sebab untuk menulis cerita ini adalah untuk mengajar kita untuk tidak terlibat dalam perbuatan karut seperti itu.
Ali adalah broker barang mistik. Sebagai seorang broker, Ali mencari pembeli bagi orang-orang yang mahu menjual batu delima merah rantai babi, besi kuning dan pelbagai unsur-unsur mistik yang lain. Unsur-unsur ini sepatutnya umum kebal. Yang bermaksud bahawa jika seseorang memakai adalah kebal, bukan tamparan lut dan sebagainya.
Biasanya, artikel umum tangki diuji dengan potong rambut. Apabila pembeli memegang barang-barang, penguji memeriksa barangan nonimmune atau tidak untuk memotong rambut dengan pembeli pisau cukur. Jika rambut telah dipotong, ia bermakna bahawa barang-barang yang tidak selamat. Walau bagaimanapun, jika rambut tidak rosak, ia bermakna bahawa artikel itu kebal.
Mengapa barang-barang jadi kebal? Ini adalah kerana barang-barang ini adalah hamba. Punca Khadamlah pemilik menjadi kebal.
Harga umumnya imun ruby ​​merah, rantai besi kuning dan babi biasanya mencecah sehingga RM5 juta. Kebanyakan broker yang menjadi jutawan menjual barangan mistik kerana penjual tidak mengetahui harga pasaran. Jika penjual bersetuju untuk menjual euro RM1 juta, yang bermaksud bahawa perkhidmatan broker penuh bagi RM4 juta akan dibahagikan sama rata di kalangan broker yang terlibat.
Ali sebelum seorang pegawai kerajaan di bandar Johor. Tetapi dia meletak jawatan kerana dia mahu menjadi usahawan Kelas F Seperti dalam banyak daerah kontraktor Kelas F yang sangat, maka peluang projek itu agak terhad. Entah bagaimana dia akhirnya melibatkan broker unsur-unsur mistik.
gembira apabila Ali Pak Wan, ruby ​​dihubungi pemilik untuk menjual harta itu.
" Marilah kepada Felda Cherul Bawa pembeli, saya mahu RM3 juta euro, "kata Encik Wan melalui telefon mudah alih.
" OK, saya akan mengambil Datuk Munir di rumah, "kata Ali.
tangki barang
Di Muar, Ali mengambil bas ke Kuala Lumpur untuk bertemu dengan rakannya Latif di mana beliau meneruskan hubungan dengan Datuk Munir yang memilih untuk membeli barang-barang dari terapung.
" Anda mula melihat perkara-perkara Cherul dan menguji bom tangan Jika disahkan rambut berterusan, saya akan mengambil wang daripada RM5 juta kepada Pak Wan, "Latif berkata Datuk Munir pada telefon mudah alih.
Latif Ali dengan senyuman kerana mereka kedua-duanya boleh RM1 juta setiap seorang. Esok, mereka akan melihat sebenar Felda Cherul Pak Wan.
Keesokan harinya, sebelum berlepas ke Kemaman dengan Latif kereta buruk, Latif Ali permintaan berhenti di kedai yang menjual Mercedes Benz di Kampung Baru.
" Ini adalah apa yang saya, U Got "kata Ali, mengambil model terbaru Mercedes Benz biru manakala Latif memegang kereta merah.
" Kembali Esok dari Kemaman, saya boleh membeli kereta ini, "kata Latif, menambah vendor yang esok mereka datang un tuk membeli kereta.
Mereka pergi terus ke Felda Cherul melalui Lebuhraya dan Lebuhraya Pantai Timur Jabor rotan. Empat jam kemudian, mereka tiba di Pak Wan.
" The Ali "permohonan Pak Wan.
" Ya, saya Ali, Pak Wan Ia Latif, rakan saya, "kata Ali.
Kehidupan Malam Pak Wan menjemput kedua-dua tidur di rumahnya. Mereka mahu tidur di hotel-hotel bajet di Kuantan, tetapi Pak Wan memberitahu anda untuk pergi, juga, jadi ia adalah lebih baik untuk tidur di rumahnya. Lagipun, rumah itu hanya Pak Wan Wan dan Ma sahaja. Tiga anak-anak mereka berkahwin dan ruang tamu.
ruby ​​ujian Latif Pak Wan malam ini. Ali memberi pisau cukur baru untuk mengurangkan rambut bersedia Latif Pak Wan. Rambut Pak Wan membuktikan bukan untuk memecahkan. Fun Latif Ali dan melihat keputusan ujian.
Keesokan harinya, Datuk Munir tiba di Pak Wan membawa van Securicor yang membawa hadiah wang tunai RM5 juta. Dua pengawal keselamatan bersenjata juga datang dengan van.
" Pak Wan, pembeli ini, Datuk Munir, "kata Datuk Munir Latif dibentangkan dalam Pak Wan.
Shack buruk
" Sila masukkan kawasan miskin Datuk buruk saya, "kata Encik Wan merendah diri .
" Perkara Poor Saya rasa rumah terbesar di Felda Cherul ini sempadan-bawah-width: 0px; sempadan warna, "kata Datuk Munir
Selepas berbual seketika, maka Pak Wan juga dipanggil Datuk Munir tangan pada ruby ​​merah seperti. Latif telah menjalankan ujian semalam, Datuk Munir tidak mahu memotong rambut baru
"Saya mengemukakan ini ruby ​​merah Datuk Bandar," kata Pak Wan Pak Wan Tiba-tiba menggigil badan dan matanya telah putih meningk at. .
hamba merah ruby ​​Rupa-rupanya tidak akan dipindahkan lelaki muda yang sinonim dengan Pak Wan Dia tidak akan dipindahkan kepada Pesuruhjaya Munir Wak Pak memujuk khadamnya yakin untuk pergi ke pemilik baru, tetapi berterusan sehingga khadamnya .. 'Pak Wan meningkat mata putih
Tetapi operasi itu tidak boleh didakwa datuk Munir datang ke rumah kerana dia tidak dapat membeli delima yang paling kecewa sudah tentu Latif Ali. dan sudah memegang sebuah kereta Mercedez Benz di Kuala Lumpur semalam
" Adalah sukar untuk menjual har ta berkhadam, "kata Latif memujuk beliau bahawa kejutan
Acara ini tidak melemahkan semangat Ali dan Latif Mereka terus menguruskan jualan barang-barang kebal tetapi tidak berfungsi kerana hamba mahu bekerjasama
Di hadapan kita untuk menunjukkan keindahan orang-orang muda yang tidak mempunyai rambut dilakukan sebelum rehat, tetapi pembeli hamba sengaja memecahkan rambut supaya ia tidak bergerak ke pelbagai

No comments:

Post a Comment