Sunday, July 14, 2013

Tsugoi photoshoot ....

Tsugoi photoshoot ....

Tengah dikemaskini senarai saham .... tiba-tiba teringat Tsugoi shirt photoshoot dengan masa kanak2 riang ... hahaha. Anak saya, Bulan ngan Filla. Budak2'm tidak sangat dekat dengan semua kucing kecuali malu2 Ani dekat sudah tetap akan menjadi pemimpin kumpulan. Ani membuli anak saya .... selamber badak pernah .... "Tidak berjalan kaki yang singkat sebelum perlawanan ... Ani" .... ok ... bermain tidak takut punyalah budak Ani austenit ke arah ini ... hahaha.
sudah berkumpul 11am've Semua rumah Brother Filla .... Saya siap2 bawak solek, baju, dang Super Ang Pow kek pilihan raya untuk pilihan raya menunjukkan suasana. Fucking teruja ... 3 hari berturut2 whatapp Filla bulan berfikir bagaimana mahu menjalankan penggambaran .... rancangan pilem jenis lakuka n. Kita orang mendapat teruja apabila anda boleh melihat ia sebagai tengah meloncat2 perasaan di awan biru adalah tentang .... hahaha ... ok!
kelas
jer Lokasi Up ... cewah!. untuk pergi ke budak2 yang betul. Ani Awal2'm merajuk kerana Filla Acih tidak memanggil beliau pertama. Wajah ketegangan jer kat sofa ... hahahaha. Ani masa Hambek tidak membuat mulut anda ok leh ... Takut gincu habis bersedia untuk menghisap air liur dari mulut. Bulan mempunyai sangat2 ​​malu untuk akhir beliau sudut kat dia Yaya Yaya sebab .... ok rambut bersedia meniup buih bulan ... kanak-kanak juga malu masih mahu en tren.
kelas
budak2 Dah selesai selesai ... mencari lokasi yang sesuai u ntuk pemotretan pemutus. Sediakan bahan-bahan kek dalam botol hak masuk ..... menyediakan ang pow. Ia tidak mudah untuk mengendalikan kanak2 ini mahu berurusan dengan. Mood berbeza2. Ani tidak bermula menembak air sudah tertumpah ... tidak berani mood baju marah dia takut. Filla senyum jer ... hahaha .... Ani visual yang indah
masa ini anda tidak mengenali saya ngan Filla seterusnya kat diorang terloncat2 mahu tersenyum. "Okay, mengangkat tangan anda supaya" .... "Senyum untuk melihat gigi" .... "Pandainyer Ani" .... "Lihatlah M ama" ... FUH! lap peluh.
Sun Moon, apabila anda tidak mempunyai saudara, dia tidak mahu untuk menembak .... Adik nasib baik pertaruhan betul.
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
Tiba-tiba bapa kelihatan ... bersedia Filla ngan baju Melayu kain. walaupun begitu ... tarik tambahan .... hahaha. Sporting giler bapa Filla ikuti arahan kami jer kedua-duanya. Tetapi ini ... Saya tidak berani membi arkan Filla suara dipanggil.
pilihan menembak makan kek ... Makan Kita orang memberitahu eksyen jer ... diorang memaksimumkan makan kek di Baling lakukan ok! Takut botol Ani bersedia untuk mengadakan pilihan raya selesai kek .... hahahaha
< /div>
Lihat malu2 kucing!
Anak yang yang .... hahahaha
Cewah .... duit masa raya!
kelas
Ani mempunyai pakai2 .... Baju Peplum dan kaftan. Ini time'm model letih ok ... tetapi disebabkan Wan (max Filla) selama lebih Ani Kat kata2 gembira semangat kembali. "Bagaimana Ani cantik" .... "Cuba memakai ini T-shirt Wan Tuang mahu lihat."
Dah mula berbual kelas =" pemisah "style = "clear: Lingo: text-align: center;">
berdekatan adalah dua jam untuk menjalankan photoshoot i ni. The diorang'm lagi lebih ceria. 'M bit Jadi gembira pengajaran. Ini telah disiapkan sebelum kira-kira silang2 kaki, jangan berfikir bahawa kamera duduk tersimpuh malu ... aaaauuuuwww
class = "separator" style = "clear: Lingo: text-align: centre; "> 2 minggu selepas saya pulak ngan Filla photoshoot Tue Bukankah gugup oleh kurang ajar kepada ... ok budak!
katanyerrrr ucapan Raya .. .
tengah Sanggup ok gambar panas .... Saya mengambil ia akan menjadi satu langkah longkang besar ... Saya merebak ngan Filla ... Takut jatuh.
Cewah! kononnya tidak bahawa kamera!
OK ..... sesiapa yang berminat untuk membeli dan Peplum caftans untuk ibu dan kanak-kanak .... ya masih ada. Untuk maklumat lanjut, klik Awam Tsugoi koleksi untuk saiz dan harga.
kelas
Saya dengan koleksi gambar kami menyediakan lebih banyak semua pilihan, klik Selesai.
Kaftan
kelas =" pemisah "style =" klar: Lingo: text-align: centre; ">
Peplum
caftan untuk ibu
Kaftan
kelas =" pemisah "style =" klar: Lingo: text-align: centre; ">
membeli-belah gembira!
Elly In Wonderland

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home