Sunday, August 11, 2013

Saya mahu ngadu anda ....

Saya mahu ngadu anda ....

comel Holloh3 bebenor mahu ngadu nasib dunia ... ingin tahu masalah Nko betul ... Encik Win berkata beliau membaca apabila saya mempunyai ngada2. Mmg dia suka sakitkan hati saya ... Saya hanya menangis kang tau ... huhuhuhu
pembantu rumah waris saya tahu ini ... kembali ke kampung dekat2 pilihan pemutus. Ingat datang2 tidak Yes'm. Saya hanya seorang gadis datang kemas kini rumah 3 kali seminggu saya dia ngan kerja saya selama hampir setahun. Mmg saya beban sangat ringan, jika dia mempunyai. Beliau membasuh kemas rumah, dan gosok baju. Sekarang dia tidak ada saya hanya boleh menangis apabila memberus pintu anda kedai baju depan.
Kat rumah ini, saya mempunyai 2 orang anak, tetapi tidak 3 ya ... En Win dalam kategori Anak2 jugak kerana dia lebih daripada budak2. Mmg niat baik untuk membantu dia, tetapi sebenarnya lebih bimbang. Sebagai contoh, beliau membantu saya memasak, tetapi dia mempunyai dapur kat Sepah 2 kali kawasan kerja saya perlu melakukan semua hidangan dan periuk dia digunakan. En Win tidak dapat melihat jika banyak pakaian di dalam almari disapu asyik begitu teruja mahu menyalin jer bola sepak .... Nko sudah mengapa bang ooi .... kanak2 banyak tingkah laku itu.
Saya tidak mengatakan Encik kemenangan sila tidak langsung ... dia membantu vakum dan mop tu lah ... tetapi selepas saya mendengar membebel dan hempas2 barang-barang untuk mereka sedikit ... hahaha. En Win Kat suka luar pek, mmg budak2 merawat tetapi tid ak mengharapkan kerja yang mencuci pakaian dan menutupkan MMG Nando ya. Saya bosan anda ... kembali kemas masak .. Saya mengambil ia untuk merebut, menyerang pelbagai baju sekolah saya memakai belacan beliau, kali ganda, gosok, tidak menjadi bilik kemas ... adalah macam2 ishhh. Tips dari akak yang membeli banyak wang tidak menampung dua tingkat memang ... Hukuman mahu kemas kini.
Apabila badan mata letih, saya tidak boleh tidur ... tidur2 ayam langkah jer kerana otak saya masih memikirkan apa yang perlu dilakukan esok. Satu lagi pilihan adalah banyak kerja yang perlu dilakukan untuk menutup. 'M bangun pada 6 jam ... kadang-kadang apabila badan terlalu letih, saya melihat sampah cepat2 menendang saya di bawah katil .... muahaha. Yer pandangan, saya melihat debu pada sebelah mata. Pusat ini bertujuan kerja sambilan yang boleh dipercayai.
'm berpuas hati ngadu Ok ... meh cuci mata adalah menikmati malam berbuka
Ayam Kurma. Got riak adalah letih, tetapi gak kat FB dan IG bukannya menulis pokok kurma saya mahu ayam daging. Komen tidak ngutuk anda bermain sebagai ... Ayam ker ooi .... eh Kak daging seperti ayam tgk jer ...
kelas
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo; text-align: centre; ">
sos sardin ... En Win permintaan dengan mak anan roti Arab
ikan kejayaan. Terdapat kira-kira jer kat peti sejuk begitu aman
Ini adalah mahkamah semalam. T erdapat malam kari ... jer kan memanaskan. Vegetable're habis dijual, jadi tidak ada lauk memecahkan hijau2 kat semalam.
Kemudian, apabila saya ngadu lebih-lebih lagi letih!
Elly In Wonderland

No comments:

Post a Comment