Thursday, August 22, 2013

Jalan citer pas ...

Jalan citer pas ...

Pas Road, saya mempunyai isteri batuk teruk NGN ... batuk mula2 Pertama, saya demam .. Saya sejuk badan menggigil .. tp rasa sejuk .. huhu .. buat kali pertama selepas 4 tahun keje pastu klinik doktor saya g bg hari MC .. Saya doktor.bg MC kedekut je.nasib baik hari percuma BYR SBB haha ​​perniagaan .. darah doktor saya Sweet Talk saya salah .. huh .. Hati saya terlepas virus .. plak virus takdo gapo anda doktor anda mengenainya. .
/> dilupakan batuk demam wanita .. Saya plat Skang jemaah kita .. dh MKN batuk batuk, madu asli, asma, madu, ais krim vanila masih menafikan baik2 lg .. batuk cough'm huhuhuh tidak letih .. kasihan kt ... Saya mengandung anda batuk plat .. dh kasihan bayi ... kita tidak tahu apa yang plat nk MKN dadah huhuh oren kumbang

No comments:

Post a Comment