Friday, August 9, 2013

Maaf DS Najib Word asal Of Hari Raya Tembak

Maaf DS Najib Word asal Of Hari Raya Tembak

PPM disusun sepuluh jari memohon maaf atas Datuk Seri Najib sempena Hari Raya Aidilfitri. Namun bergitu walaupun Perdana Menteri Datuk Seri Najib tidak bermakna bahawa kita boleh lihat lihat keterlupaan DS Najib berasa sama, terutama selepas PRU13 DS Najib mengakui sokongan BN meningkatkan kuasa rasa tidak senang. Tetapi jika Najib Razak, kini lupa diri sendiri?

kita sentiasa orang ingat bagaimana DS Najib hukuman mendapatkan orang-orang Cina kaedah yang berbeza dan cara, dan sudah tentu kos tidak murah. Tetapi DS Najib berlaku? SUNAMI VOTE Cina! Ia berbaloi atau tidak?

Akhirnya Melayu juga mempertahankan kuasa PM dalam BN dengan ' lain orang asli. Tetapi DS Najib telah lupa atau tidak mengambilnya?

PPM sebagai pemikiran remeh akan menjadi masalah besar dan dibuktikan sebelum 12 GE dan pasca PRU13. Tetapi adalah bahawa semua PM hebat acuh tak acuh memberi nasihat ini.

style = "text-align: justify;"> Sesungguhnya perjuangan adil BN kita, tetapi tidak bermakna kita tidak tahu apa keadaan ini berterusan dan juga menewaskan agama kita bermakna pelucutan perlumbaan tidak tahu! Jadi pendekatan PM sepatutnya tidak mahu tidak memburu dan kendong tersebar.

style = "text- align: "> Kami loya kerana cinta, tetapi suka BN sedar atau tidak.
rehat Palak pemikiran

No comments:

Post a Comment