Thursday, August 22, 2013

Keras untuk memenuhi keperluan keadaan ini!

Keras untuk memenuhi keperluan keadaan ini!

Saya menulis ini tujuan utama blog adalah untuk menyimpan dan kenangan2 bagi saya. Siapa tahu, esok saya tua, nyanyuk sebagai bukak blog sendiri jadi biarlah saya kembali bendera. Oooo Saya pernah pergi tempat ini ..... Saya tidak pernah oooo kerja ini di sini ..... oooo muka saya kelihatan muda2 Yek juga pertama saya ... mencium ... hahaha.

Jadi, jika anda juga seolah-olah seperti penulisan saya adalah bonus juga minat saya dengan anda, kerana saya menulis ... Saya agak berbangga sebab saya menulis kepada anda, kan keganasan bebenor seperti ... hahaha. Walaupun ramai yang tidak masuk akal daripada fakta-fakta yang dinyatakan.

Dalam blog ini, saya ingin berkongsi kasih benda2 berlaku di sekeliling saya. Masa bersama keluarga, masa dengan kawan2 sekali lagi akan berkongsi perjalanan 2 tempat, Bahagian makanan dan macam2 dan saya sentiasa meletakkan lawak2 nyer bodoh kelihatan come l untuk blog ini ... MMG cewah walaupun melucukan tetapi bodoh saya ... hahaha. Ini adalah hiburan pada masa lapang ... Saya menulis dan gelak terguling2 dengan tulisan saya sendiri. Kenkadang sendiri menulis membaca sehingga 80 kali. Tetapi ia adalah untuk sebab ini yang saya mengeluh diari hidup saya.

Jika saya sedih saya mengadu, saya gembira walaupun saya mengadu ... jika saya ingin berkongsi segala-galanya ngan anda kerana saya dapat merasakan bahawa kamu adalah pendengar yang baik dan pembaca. Apa yang saya tulis semua merendah diri dan kejujuran dari hati saya ... tidak keterlaluan ... apa yang berlaku, apa yang saya menerangkan. Tetapi penulisan itu sendiri adalah kenkadang sbb salah faham ... mesti tahu bagaimana untuk menggunakan blog label2 kuasa mengelirukan yang telah dilakukan.

Apabila saya menulis saya tidak boleh menggembirakan sebilangan semua manusia. Ada yang dengan cara saya menulis, dan beberapa boleh ketawa terbahak2 jijik da n beberapa menangis menangis saya mendengar aduan pembantu rumah ... hahaha. Tetapi itu ... cara ini ... apabila saya menulis saya rasa bodoh dan penulisan yang penuh dengan kepura-puraan dan hanya menutup anda memadam dari senarai. Bagi mereka yang mahu pergi juga membaca yang betul.
/> Life adalah mudah .... satu perkara yang tidak mengambil ini terlalu serius .... Saya suka2 jer blog ... Membaca untuk masa lapang .... tidak pernah mempunyai niat untuk mengutuk atau orang menyindir. Jika anda berfikir bahawa saya telah lakukan untuk menyakiti perasaan benda2 It'm maaf anda. Saya hanya ingin berkongsi kegembiraan saya dan kesedihan jer dalam blog ini. Tidak pernah terlintas mahu percanggahan antara orang membuat untuk mewujudkan atau lain-lain bermusuhan.
/> keras untuk menikmati hati kami ... Tulis kenkandang atau berkongsi perkara yang kita suka ... tetapi orang berfikir bahawa kita berbuat demikian, pemutus .. . kita berkongsi kebahagiaan .... ada orang yan g berdoa kesedihan hati pemutus kerosakan. Alahai .... Menangguhkan. Blogging begitu takut tetapi mahu menulis .... camne pemutus!
/> arr Lazy seperti ini! Saya merajuk tahu .....



Elly In Wonderland

No comments:

Post a Comment