Thursday, August 22, 2013

Dahsyat: Kaki, keping organ di tapak kemalangan

Dahsyat: Kaki, keping organ di tapak kemalangan

/>
Genting Highlands - kaki dan keping organ-organ dalaman tubuh manusia ditemui tidak jauh dari bas rosak salah terjunam ke dalam gaung selepas kemalangan di Jalan Genting Highlands KM3.5.
/> Bentong OCPD Penguasa Mohd Mohd Nor Mansor berkata, kaki dan bahagian organ-organ, ia boleh tergolong dalam dua dalaman invidu.
/> kaki ditem ui dalam mencari mayat pasukan penyelamat di ambang tempat kemalangan pagi ini, katanya kepada pemberita di sini hari ini.

"Operasi ditemui di berlepas 09:45 adalah barang-barang peribadi milik mangsa kemalangan itu dijangka untuk membantu keluarga mangsa mengecam identiti.

"Kira-kira 34 daripada 37 mayat mangsa juga telah dibedah siasat. Beberapa meninggal dunia akibat kecederaan serius pada badan, "katanya.

Mohd Mansor berkata, pasukan penyelamat tidak mengharapkan untuk mencari sebuah badan yang mati di tempat kejadian sekarang juga menunggu siasatan Puspakom Sdn Bhd dan pasukan forensik di kawasan kemalangan sebelum tembakan sehingga bangkai bas.

"bas merempuh gaung 60 meter dari permukaan jalan. Mujurlah, bas tersangkut di pokok, di mana bas tidak boleh jatuh lebih jauh lagi, "katanya.

Buat masa ini, polis tidak mengambil kenyataan daripada mangsa kerana mereka masih dalam keadaan trauma.

Beliau juga menggesa orang ramai untuk datang ke hospital di Kuala Lumpur dan datang ke Ibu Pejabat Polis Daerah Bentong di mana suspek adalah ahli-ahli keluarga yang terlibat dalam kemalangan tersebut. - Bernama

No comments:

Post a Comment