Sunday, October 13, 2013

Tanda awal Lim Guan Eng hanya menganiaya, Najib Razak.

Tanda awal Lim Guan Eng hanya menganiaya, Najib Razak.

Lim Guan Eng agak kecewa kali ini dan sudah tentu sangat malu apabila anda melihat kemungkinan Najib Tun Razak banggannya Umno adalah lebih kepada DAP agak misteri, seperti yang ditunjukkan di sini.
/> keupayaan UMNO DAP mengatasi tidak mewah, tetapi telah terbukti semasa permulaan pemilihan PAU13 tiga sayap parti, cukup "bernilai" untuk mengatasi DAP CEC .

Ini adalah kerana perwakilan dan pemimpin parti dibuat melalui transformasi pertama ujian pihak untuk cemerlang tanpa luas berbisik berkesudahan DAP CEC.

style = "text-align: justify;"> Walaupun mesyuarat Jawatankuasa masalah pilihan raya kecil teknik-teknik semasa proses berjalan, tetapi ia akan menjadi sat u panduan yang berguna bagi pemilihan Majlis Tertinggi (MT) Umno Sabtu depan. Malah jika dibandingkan dengan DAP CEC muncul PAU kejayaan gemilang.

Malah, tiada siapa yang dikecualikan sebagai PAU13 selagi tiada siapa yang dikecualikan walaupun layak untuk mengundi. Berbanding dengan 33% delegasi DAP CEC telah dinafikan hak untuk hadir dan mengundi. Sama dalam kedua-dua kumpulan DAP CEC hak untuk mengundi dan tidak berhak untuk mengundi.

style = "text-align: justify"> terhadap UMNO dan persediaan logistik, untuk menyediakan latihan dan nasihat untuk pemilihan masa-masa sukar dan "yang baik." Sebanyak 33.012: bilangan undi kepada 110,000 wanita, 87,000 belia dan 50,000 Princess 572 pusat menundi undi. Ini membuktikan Umno keterbukaan langsung dan utama.
style = "text-align: justify;">
Walaupun kejadian Gua Musang, apabila seorang wakil daripada cawangan untuk bertindak menghempas mikrofon Commercial TV ke lantai.

tetapi tidak menghalang parti itu daripada parti mula transformasi Perhimpunan Agung Umno pada tahun 2009, selepas perlembagaan dipinda kepada niat pihak-pihak pakatan berlabuh jenis terbuka Denga demokrasi.

style = "text-align: justify"> "> puak Perikatan pastinya tidak akan menyimpan untuk mencari melencong kepada yang lebih baik menggambarkan DAP CEC. Tunggu dan lihat apa permainan mereka kali ini. Isu ini akan paling termalu Lim Guan Eng, Sabtu depan.

style = "text-align: justify;">
rehat Palak pemikiran

No comments:

Post a Comment