Friday, October 4, 2013

Nih Sijalang Kesihan lama Kat!

Nih Sijalang Kesihan lama Kat!

style = "color: # 990000; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: lebar"> berkemban semua Isteri duda
/> Oleh Junaidi Ladjana
/>
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre: "> JHEAINS pegawai wanita telah ditemuramah.
Kota Kinabalu masalah sekali hati suami melihat isterinya memakai hanya tuala dengan lelaki lain di dalam bilik atas permohonan hotel dicari Direktorat Hal Ehwal Agama Negeri (JHEAINS), awal pagi semalam.
wanita berusia 24 tahun itu disita bersama duda 34 tahun di sebuah hotel di sini Sinsuran kira-kira 1.30 jam selepas laporan kesalahannya.
sumber, apabila pintu dibuka, suami Wanita yang mengambil bahagian dalam serbuan itu memb isu melihat seorang wanita yang berkahwin tahun lepas hanya memakai tuala.
" marah dan kecewa melihat perbuatan, lama lelaki berusia 40 tahun dengan lubang digerudi beberapa kali sebelum polis menenangkan orang-orang yang mengambil bahagian dalam dinding serbuan itu, "katanya.
berkata wanita itu terhadap kafir suaminya bermula enam bulan lalu apabila dia meninggalkan rumah dan memberikan alasan untuk kembali ke kampungnya di Semporna.
" Sejak meninggalkan rumah, beliau tidak pernah menemui seorang suami yang tinggal di bandar raya ini. "Ini adalah tingkah laku yang aneh isterinya, lelaki itu dihadiri sebelum mendapat tahu hubungan rahsia dengan seorang lelaki yang juga Semporna .
gaya " Sebaik sahaja menyedari kekasih isteri kerap bersama hotel murah itu, suami merujuk perkara itu kepada JHEAINS, "kata beliau.
style = Sementara itu, Penolong Permohonan JHEAINS Khamis James berkata, berdasarkan aduan dan tiga pegawai polis bergegas ke kawasan tersebut untuk menjalankan serbuan itu.
" Selepas mengetuk pintu beberapa kali seorang lelaki yang hanya memakai tuala untuk membuka pintu
"Ketika disoal, lelaki itu dimasukkan ke bermalam dengan seorang wanita yang didakwa tunangnya," katanya .
gaya Menurut beliau, hasil pemeriksaan lanjut mendapati wanita itu di tandas hanya memakai tuala sebelum dipanggil di
style = " Siasatan lanjut mendapati pasangan itu tidak mempunyai hubungan dan status wanita masih berkahwin, "katanya
. MOUNTDWELLER

No comments:

Post a Comment