Friday, October 4, 2013

BBQ Boss rumah ....

BBQ Boss rumah ....

Jika anda telah membaca blog saya dari dahulu lagi budak2 pejabat tahu bahawa saya suka makan ... penggila makanan. Tidak budak2 itu jer pejabat ... Ketua pernah mempunyai keinginan yang besar untuk merawat pekerja.
Satu perkara yang baik tentang perkara ini ... pejabat saya menutup ini Kita orang giler kadang2 .... bos boleh membuat kawan. Tetapi waktu bekerja biasa adalah serius. Ia jer agenda'm makan tiap2 bulan .... sorang2 keganasan masak mengatakan jer ... mahu makan apa yang perlu tiba punyalah .... di atas meja. Contoh isu-isu bulan ini .... Saya menghidupkan bulan depan .... Bulan budak pemutus pemutus bos masih seperti kos ... setiap bulan Kita orang rutin. Minggu depan mencurah menu Kedah Laksa Kak penaja Jas ... hahaha tidak boleh menunggu lag i!
Jumaat Kita orang kuasa untuk Boss BBQ .... Saya fikir dia adalah seorang tenaga di rumah. Giler suka2 jer .... Jangan memaksa bos .... jika anda tidak mahu melakukan ... tidak rakan Kita orang ... tidak boleh menyertai Kita orang makan group2 .... hahaha .... terus bos dipersetujui. Tetapi tidak bos ... Saya, dengan semua jualan semua bantuan yang ... Saya jer tiba masa untuk makan ... hahaha. Ada yang dimasak pasta yang dimasak, dimasak beberapa pasta siam ... untuk roti bawang putih dan rojak buah-buahan .... macam2 lagi adalah. Bukan jer kedua-dua bersedia untuk pergi ke pasaran dengan bos ... sama2 .... Cuci ayam ... macam2 menjadi kupang masak.
kelas
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
saya panggang ayam jer sampai2. Kemudian apabila saya diorang kemarahan ini "ly tidak bermula ... anda duduk untuk makan buah-buahan pertama ....." mahu mengambil ayam ini. Venchi sentiasa tahu membuli saya
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: Zentrum: ">
Staff Jurumuda
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
Masa diorang ... Goyang kaki ... Saya melihat pada jarak yang jauh ... leps diorang dilayan hati tu ... apa yang perlu dilakukan adalah komedi. Ok lah tu kan juga betul kerja saya
Kemudian melihat makanan ... snap2 imej ... sambil meleleh2 air liur
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: center;">
Hambek ia macam2 ... Sos cili diingatkan sekali lagi ya .... yang semua sendiri. Saya tidak melakukan apa2 jer ... hahaha
class = "separator" style = "clear: Ling o: text- align: centre; ">
Rojak buah-buahan kelas =" pemisah "style =" cons: Lingo: text-align: centre; ">
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
Udang kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: Zentrum: ">
Ayam kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo; text-align: centre; ">
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
kambing
kelas
salad
Mee Rebus
Salmonella
saya rumah bos besar ... kerana ... kat belakang tapak yang sesuai untuk mmg sangat2 ​​BBQ
Adakah anda ingin lihat, saya tidak tahu sebelum bos ..... bukan bos saya, tetapi bos .... tetapi dekat jurumuda Kita orang kumpulan juga alasan saya.
kelas
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
terbuka luas jer bos hahahaha .... Saya .... Setiap kali dia mahu merebut gambar saya perlu bertanya giler. Saya mahu merawat malas mahu gambar mempunyai jer (mmg paberet dia) snap .... Orang datang untuk makan .... bos sibuk makan tetamu beliau sibuk memegang telefon snap sana sini.
Aku dan Liza
Pusingan Pertama
Lihat anda semua bahawa menggigit pusat ayam tulang Di ... hahaha. Beliau mempunyai 11 bulan dusun durian .... menggantung saya, beliau merancang durian dusun dia melantak pemutus.
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: centre; ">
Mory Wow ... senget2 mencapai pipi makan
kelas =" pemisah "style =" clear: Lingo: text-align: Zentrum: ">
Dengan cara ini ... terima kasih banyak ... Kita orang Boss BBQ lebih Raya Haji untuk melakukan ini dengan menu yang lebih mudah meletup
Elly In Wonderland

No comments:

Post a Comment