Friday, October 4, 2013

Rahsia Anwar Ibrahim bahawa bergetah

Rahsia Anwar Ibrahim bahawa bergetah

Ramai yang hairan bagaimana persediaan PRU14 Anwar Ibrahim untuk menghadapi yang sangat berbeza walaupun benih membibit mengcurigakan perasaan. Anwar lebih kelihatan politik Ibu kerana ia telah menghadapi masalah kronik tanpa kuasa mendugakannya.

style = "text-align: justify;"> di mana masalah itu datang untuk menggesa beliau untuk membuat perubahan?

"text-align: justify;"> style = "> Mengapa wajah unik yang tersembunyi dengan wajah baru

gaya =" -align: teks "> Untuk apa dan kepada siapa dia harus berpaling mukanya

gaya =" text- align: "> Ini adalah bentuk ketiga perjudian antara tawar an awam tidak kira sama ada BN, PR atau atas pagar.

Tetapi semua rakan-rakan kami yang juga meminta disekeling Anwar tetapi tidak overdoing ia berasa janggal dengan penampilan beliau pada masa ini
<. br />
Biasanya, masyarakat Islam standard akan memilih ke Mekah untuk mengerjakan Umrah atau Haji mengambil mencerminkan angin. Tidak kurang pulangan bilangan besar keazaman dan

baru. Tetapi ia akan berlainan bagi Anwar selepas PRU13 kekecewaan tergila-gila dengan undi popular tidak menghairankan. maka berdiam diri untuk beberapa ketika dan masukkan ke dalam umum Padangan dengan penampilan baru muka. kakitangan sahaja muka, tetapi tiada perbezaan.

Adakah perubahan ini semasa Anwar senyap berfikir seje nak dan apa motivasi?

tidak teragak-agak, ia seperti Zulkifli Noordin, Ezam Ni dan keluarganya Walaupun terdapat adalah satu cerita dan pendapat sendiri?
rehat Palak pemikiran

No comments:

Post a Comment