Saturday, June 29, 2013

Keek Karaoke...

Keek Karaoke...

Hari ni akak busy....so layan lah suara merdu bak buluh perindu keluarga akak...Eh! merdu ker? orang yang selalu gi karaoke ni mmg perasan suara merdu...nak pulak waktu pintu terbuka anak nak pergi kencing lagi ku lunak2 kan suara aku...dengung, serak2 basah semua aku keluarkan...mana lah tahu tiba2 composer lalu...kan dah dengar suara aku...muahahaha!!
 
Suka lah tu dapat dengar nyanyian merdu aku...haktuiii! korang kalau kutuk siap aku tak boleh terima kutukan...muahahah. Senyum jer lah jgn nak ngada komen ya! kalau suka baru boleh komen.."say rasa suara akak sedap kalah Siti Nurhaliza...itu aku terima...itu korang boleh komen bebanyak..
 
Oklah akak nak chow dulu...layannnnn



Jun 26, 2013 | The Climb! by ellyirfan on Keek.com

Kiddos!!
 
 

Jun 26, 2013 | Saat Terakhir! by ellyirfan on Keek.com
  


Jun 26, 2013 | Love both of u....adik jugerrrr by ellyirfan on Keek.com
 
Sebenarnya tak siapa nak layan aku kat karaoke...diorang kata suara aku tak sedap macam langsung. Bila aku nyanyi semua borak...kecik hati  tapi aku nak jugak korang dengar suara aku...dengan aksi yang lebih berani.....layaannnn....muahahah matilah menanh telinga
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mar 27, 2013 | Satu lagi syok sendiri... Bg peluang wei! Hahaha by ellyirfan on Keek.com
Elly In Wonderland

No comments:

Post a Comment