Friday, October 4, 2013

Masa kita melihat semua Tentang Masa

Masa kita melihat semua Tentang Masa

Verdana, saya suka filem dalam perjalanan masa, apa yang tidak suka ... keupayaan untuk bergerak ke belakang dan sebagainya untuk mengubah keadaan yang memihak kepada kita cadangkan. Kembali Kepada siri Masa Depan mempunyai banyak keseronokan, Steven Spielberg pada penceritaan yang terbaik. Ini membawa kepada bahagian atas sepanjang masa filem komedi Hari Groundhog saya, yang memaparkan kedua-duanya tidak mungkin Rang Undang-Undang Murray dan Andie MacDowell. Jika anda tidak pernah melihat Hari Groundhog, anda hilang Sesuatu yang besar. Beliau bercakap tentang "orang jahat kecil" terperangkap dalam hari yang sama lagi dan lagi. Semuanya sama kecuali dia. Ia memaksa beliau untuk bermain dengan pilih atur, membuat pilihan yang baik dan kelakar bodoh sepanjang cara.
Verdana, />


Verdana, terdapat juga filem baru tentang perjalanan masa, tetapi ia adalah dengan Richard Curtis, yang cukup terang menerajui Cinta-Nya Sebenarnya sepanjang empat jenis perkahwinan dan pengkebumian, tetapi hanya. lebih ketara.
Verdana, />

style =
gaya = Hanya lelaki ini tin keluarga kembali perjalanan dalam masa tetapi dengan beberapa kaveat dan peraturan. Ia tidak sepatutnya menjadi komedi tentang segala-galanya, tetapi terdapat beberapa ketawa. Apa yang paling penting ialah jalan cerita Selatan gambar membuat kita merasa sangat kuat dalam kehidupan kita dan apa yang kita akan lakukan jika kita memberi mereka hadiah yan g sama. Anda tahu apa, kita semua tiba di kesimpulan yang sama dengan watak-watak utama. Richard Curtis adalah indah daging daripada watak-watak lakonan anda mendapat tahu dan rasa untuk mereka.
Verdana, />
Verdana adalah sebuah filem yang indah tentang menyesal, peluang kedua, hidup setiap hari dengan baik, suka benar-benar, maka melepaskan ia mempunyai kaitan dengan konfrontasi dengan bitchiness hidup yang semua mesti berakhir satu hari (Agama dan mengambil Allah daripada persamaan untuk sekarang).
/ style>
Verdana, perkara yang paling indah tentang sejarah, lulus cinta antara kedua-dua watak-watak permainan ... dan suka yang paling besar dan ikhlas antara anak dan bapa.
Verdana, />

Verdana
Verdana, anda tidak akan mempunyai pengajaran yang terbaik yang pernah ... "Hidup setiap hari seolah-olah anda ... dipilih dari masa depan untuk perjalanan setakat ini ... "Kerana jika anda lakukan, anda akan hidup setiap hari" lebih baik "dengan lebih banyak terima kasih, penghargaan.
Verdana, />
Verdana, go, berkilat itu, besi dan melakukan perkara yang sama
/ style>
/>

No comments:

Post a Comment